مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

معلم باید سند تحول بنیادین را در مدرسه نهادینه کند

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات در بازدید از مدرسه غیر‌دولتی پسرانه ابتدایی پیوند مهرشهر کلات گفت‌ مدارس غیر دولتی جدای از سایر مدارس نیستند، هر‌ کسی که وارد کلاس درس می‌شود و به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد چون نقش تربیتی دارد معلم است لذا انتظار‌ می‌رود معلمان عزیز سند تحول بنیادین را در مدارس نهادینه کنند و صرفا به مباحث آموزشی اکتفا نشود بلکه باید برای بار آمدن یک متخصص متعهد، تربیت نیز همراه آموزش باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معلم باید سند تحول بنیادین را در مدرسه نهادینه کند

رمضان پروانه گفت: اگر فردی با تربیت درست آموزش دهیم به سمت یادگیری سایر مسایل و دروس نیز حرکت می‌کند لذا باید به موضوعات تربیتی توجه ویژه داشته باشیم و معلم موفق معلمی است که مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموز می‌آموزد تا در آینده در جامعه موفق باشد.

وی افزود: دانش‌آموز نیاز به تکریم دارد و شما معلمان عزیز باید دانش‌آموز را به خوبی بشناسید و تفاوت‌های فردی آنان را درک کنید، چرا که هر فردی دارای خصوصیات اخلاقی و خانوادگی متفاوتی است.

پروانه بر بروز بودن یک معلم تاکید و گفت: هر روز بر آگاهی خود بیافزایید، باید با نسخه‌های جدید به دانش‌آموزان آموزش دهیم، امروزه نیاز‌ها و‌ خواسته‌های آنان فرق کرده است.

این مقام مسئول‌ گفت: ما در تعلیم و تربیت شرکایی همچون رسانه‌ها و خانواد‌ه‌ها را داریم لذا باید این عزیزان با ما همراهی داشته باشند تا تعلیم و‌ تربیت درستی اتفاق بیافتد.

مدیر آموزش و پرورش کلات اظهار کرد: ارتباط موثری با اولیا برقرار کنید و موارد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان را به آنان منتقل کنید، در‌ هنگام تماس یا ملاقات، نقاط مثبت دانش‌آموز را برای آن‌ها پررنگ‌تر و برجسته بیان کنید، قطعا این روش برخورد با اولیا باعث جذب آنها به سمت مدرسه خواهد شد و در برنامه‌ها کمک حال ما می‌شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین فاطمه سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار