رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

دانش‌آموزان تیزهوش‌ ساعاتی را صرف آموزش دانش‌آموزان شهر خود کنند

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به همراه فرهاد فتحی‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سمپاد و محمد قویدل، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از مدارس استعدادهای درخشان دخترانه ثامن‌الحجج (ع) و پسرانه فارابی بندرلنگه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تیزهوش‌ ساعاتی را صرف آموزش دانش‌آموزان شهر خود کنند

‌به گزارش روابط عمومی‌ سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، الهام یاوری در جمع کارکنان مدارس سمپاد بندرلنگه گفت: استان هرمزگان و به‌ویژه شهرستان بندرلنگه سرشار از استعداد خاص و پرتلاش و پر از کادر بسیار خوب در مدارس است که باید از این ظرفیت بالا استفاده بهینه‌تری شود.

وی در ادامه افزود: زیباترین مسئله قابل‌ مشاهده در مدارس سمپادی بندرلنگه، شوروشوق دانش‌آموزان، عزم و تصمیم قوی آن‌ها برای رشد و شکوفایی خودشان برای نیازهای آینده کشور است که قابل‌ تحسین است و علاوه بر پیشرفت‌های علمی این دانش‌آموزان، در زمینه‌های پرورشی و حوزه‌های نشاط آفرینی و ارتباطات انسانی نیز فعالیت صورت گیرد و تقویت شوند.

یاوری در بازدید از مدارس سمپادی شهرستان بندرلنگه با حضور در کلاس‌های درس در خصوص اهداف و چشم‌اندازهای سازمان ملی استعدادهای درخشان با دانش‌آموزان به گفت‌وگو نشست و در جمع صمیمانه آن‌ها بیان کرد: دانش‌آموزان تیزهوشان بعد از موفقیت در دانشگاه و کسب مدارج عالی تلاش کنند ساعاتی از وقت خود را صرف آموزش دانش‌آموزان مدارس استعداد درخشان و مراکز آموزشی شهر خود کنند.

در گفت‌وگوی صورت‌گرفته با دانش‌آموزان، نیاز به تجهیز آزمایشگاه و ایجاد کارگاه‌های تخصصی، دایر شدن رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم‌انسانی در مدارس استعدادهای درخشان دخترانه، افزایش سهمیه پذیرش این مدارس از جمله مهم‌ترین خواسته‌های مطرح شده از سوی دانش‌آموزان بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار