در کارگاه آموزشی باشگاه دانش آموزی مجمع خیرین مدرسه‌ساز عنوان شد:

مهم‌ترین ارکان توسعه در هر کشوری، مدرسه و امکان تحصیل است

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد مهم‌ترین ارکان توسعه در هر کشور، مدرسه و ایجاد امکان تحصیل برای همه دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین ارکان توسعه در هر کشوری، مدرسه و امکان تحصیل است

اولین کارگاه آموزشی باشگاه دانش‌آموزی مجمع خیرین مدرسه ساز ویژه دانش‌آموزان منتخب مدارس آموزش و پرورش منطقه ۴ با حضور ناصر قفلی، مسئول جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، منصور نجفی، معاون مدیرعامل جامعه خیرین کشور، محمدرضا قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین شهر تهران، کاظم دلیلی، مسئول مجمع خیرین منطقه ۴ و رضوان شیرزادی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴ در قسمت پسران در دبیرستان متوسطه دوره اول نوجوانان انقلاب و در قسمت دختران در دبیرستان متوسطه دوره اول دکتر دانشپور برگزار شد.

ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اهمیت شکل گیری باشگاه دانش‌آموزان تصریح کرد: از مهم‌ترین ارکان توسعه در هر کشوری، مدرسه و امکان تحصیل است. با مدرسه و آموزش می‌توان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برطرف کرد. آموزش و پرورش سنگ زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه است. مدرسه اولین پله از نردبام آموزش و مدرسه سازی کاری نیک و بسیار پسندیده است و قطعا اجرای طرح باشگاه دانش‌آموزان خیر به نتایج ارزشمندی خواهد رسید و تشکیل چنین باشگاه دانش‌آموزی که ظرفیت بسیار زیادی دارد یک کار بنیادی و ماندگار است که بدون تردید این طرح با جذب و شناسایی دانش‌آموزان خیر شتاب خواهد گرفت.

محمدرضا قربانی با بیان اینکه باشگاه دانش‌آموزان مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به ابتکار مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و با هدف ترویج کار خیر در بین دانش‌آموزان، شناسایی دانش‌آموزان مستعد برای همکاری داوطلبانه و گسترش فرهنگ مدرسه سازی در خانواده تشکیل شده است، تاکید کرد: شناسایی و تربیت دانش‌آموزان نیکوکار یکی از اهداف اصلی این طرح است که براساس این طرح در یک فرایند برنامه ریزی شده دانش‌آموزان داوطلب و نیکوکار و نخبه از مناطق مختلف شهر تهران شناسایی شده و تحت آموزش قرار می گیرند و در کنگره نهایی به دانش‌آموزان برگزیده کارت های طلایی و نقره ای عضویت اهدا خواهد شد. همچنین از بین دانش‌آموزان خیر برگزیده، سفیران دانش آموز در حوزه خیرین تعیین و معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار