کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

دوره‌های توانمندسازی، باعث افزایش شایستگی‌های کارکنان می‌شود

تهران (پانا) - کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی منطقه ۵ تهران از برگزاری دوره آموزش حضوری اصول آئین نگارش و مکاتبات اداری با هدف افزایش شایستگی و توانایی کارکنان اداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های توانمندسازی، باعث افزایش شایستگی‌های کارکنان می‌شود

آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، دوره آموزشی با عنوان اصول آئین نگارش و مکاتبات اداری در آموزش و پرورش را به مدت ۱۶ ساعت به صورت حضوری برای کارمندان اداری در ۳ روز، در محل سایت آموزش و پرورش منطقه برگزار کرد.

مرضیه محبوبیان فرد؛ کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی منطقه ۵ تهران در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: یادگیری و توسعه، فرآیندی سیستماتیک برای افزایش مهارت‌ها، دانش و شایستگی یک کارمند است که منجر به عملکرد هرچه بهتر در محیط آموزش و پرورش می‌شود و در واقع آموزش، کلیه تلاش‌ها و فعالیت‌هایی است که موجب ارتقا سطح دانش و آگاهی و مهارت‏‌های حرفه‌‏ای شغلی و ایجاد رفتار مطلوب و مناسب در همکاران می شود و آن‏ها را آماده تر برای انجام وظایف و مسئولیت‏‌های شغلی می‏‌‌کند. به همین منظور، دوره اصول آئین نگارش و مکاتبات اداری در حوزه آموزش و پرورش را برای کارمندان آموزش و پرورش منطقه ۵ برگزار کردیم که باعث افزایش هرچه بیشتر شایستگی های آنها و صحت نگارش و مکاتبات اداری می شود.

سعید بیراوند؛ دکترای ادبیات فارسی، مدرسی این دوره را بر عهده داشت که آموزش در نگارش نامه های اداری و نحوه مکاتبات، اصول درست نویسی، نحوه نگارش انواع اعداد، مشخصات، ارکان، عناوین و پیکرهای اصلی نامه های اداری و نکات دستور خط فارسی مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار