مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

دشمن از ظرفیت فضای مجازی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، عنوان کرد دشمن از ظرفیت فضای مجازی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن  از ظرفیت فضای مجازی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند

همایش عهدواره سردار دلها در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، اسدی؛ معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا، مادر شهید مجید قبادی، نعیمه پورجعفری؛ فرزند شهید (همرزم شهید سلیمانی )، فاطمه مغفوری؛ فرزند شهید، حسین زاده؛ همرزم شهید سلیمانی و جمعی از مدیران مدارس و اعضای شورای معاونین و همکاران اداری برگزار شد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: ما اینجا جمع شده ایم به یاد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزم ایشان و امروز در جنگ جهانی، این جمهوری اسلامی است که می تواند خیلی از معادلات را به هم بزند و چکش تعادل باشد و خیلی از امکانات و شرایط را می تواند تغییر دهد.

کریمیان در ادامه افزود: امروز دشمن شیوه خود را تغییر داده است و از ظرفیت رسانه و فضای مجازی به شدت استفاده می کند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزند و دشمن با بکارگیری توطئه ای تحت عنوان محاصره تبلیغاتی، شیوه های مدرن مواجهه علیه ایران اسلامی را تجربه می کند.

سپس وی در مواردی را در خصوص جهاد تبیین متذکر شد و ادامه داد: ۱۶ میلیون دانش آموز در کنار خانواده های آنها و یک میلیون معلم در کنار خانواده، بیش از نیمی از جمعیت کشور هستند که با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند؛ به همین منظور نقش فرهنگیان برجسته می شود و وظیفه ما در این حوزه سنگین است. ما با ناامیدی و یاس آفرینی دشمن باید مقابله کنیم و از تمام ظرفیت های موجود جهت روشنگری افکار عمومی استفاده کنیم. ما باید در خدمت مردم باشیم که بزرگترین سرمایه این نظام هستند.

محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در مورد شاخصه های مهم شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به هیچ گروه و جناحی وابسته نبود و شخصیتی فراجناحی داشت و ما فرهنگیان که در کار تعلیم و تربیت هستیم، باید این نکات را در نظر داشته و از وی الگو بگیریم.

تقدیر از مادر شهید و نشست صمیمی با فرزندان شهدا و خاطره گویی همرزم حاج قاسم سلیمانی و نمایش تئاتر در خصوص جنگ و داستان رشادت های شهید سلیمانی، تقدیر از خادمین شهدا و قرعه کشی برای سفر به کربلای معلا و مشهد مقدس و زیارت گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار