عزیزی در گفت‌وگو با پانا:

با هر اقدامی علیه امنیت ملی قاطعانه برخورد می‌کنیم

عملیاتی ضدتروریستی سپاه دفاعی مشروع بوده است

تهران (پانا) - نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر قابلیت و ظرفیت‌های ایران اظهار کرد چنان‌چه هر اقدام دیگری را علیه ایران و ملت ایران در هر حد و اندازه‌ای مشاهده کنیم قطعا قاطعانه‌تر برخورد می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
با هر اقدامی علیه امنیت ملی قاطعانه برخورد می‌کنیم

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با پانا در خصوص حمله موشکی ضد تروریستی سپاه پاسدارن با تاکید بر مشروعیت این اقدام، گفت: «اقدام قاطع و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در بمباران مراکز وابسته به رژیم صهیونیستی و نیز برخورد و انهدام برخی از مواضع جریان جعلی و متوحش داعش یک اقدام مشروع و مبتنی بر دفاع از امنیت ملی کشور بوده است. ما بارها به رژیم صهیونیستی، هم‌پیمان داخلی و برخی از جریان‌های وابسته دشمن اخطار دادیم که ایران اسلامی قدرت‌مندتر از آن است که با این رفتارها و تحرکات آسیبی ببیند. »

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده ایران برای افرادی که علیه امنیت ملی و ملت اقدام می‌کنند، بیان کرد: «اگر این گروه‌ها به عنوان جریان‌های تکفیری یا به عنوان یک دولت نامشروع، نامقبول و جعلی بخواهند اقداماتی را خلاف امنیت ملی و امنیت ملت ایران باشد انجام دهند، برخوردی دردناک، عذاب‌آور با آنها خواهیم داشت. این مسئله وعده ایران اسلامی بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای ما و حتی مسئولین ما بارها به این مسئله تاکید کردند که چنان‌ چه رفتاری مداخله جویانه و در راستای ناامنی در ایران باشد، پاسخ ما پاسخی قاطع و عذاب‌آوری برای آن‌ها خواهد بود.»

عزیزی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب را نشان از صادق الوعده بودن آنها دانست و افزود: «اقدامات سپاه پاسداران نشان از صادق الوعده بودن سپاه و نیروهای مسلح داشته و دارد، اول به واسطه خاص ملت ایران برای برخورد قاطع با عناصر ضد انقلاب و ماجراجو به ویژه رژیم صهیونیستی بوده است. این اقدام همچنین پاسخی در راستای در خواست خانواده‌های شهدای عزیز ما در حادثه کرمان و راسک و برخی فرماندهان شهید در سوریه بوده است. همچنین این اقدام یک مطالبه ملی از مجموعه نیروهای مصلح بوده است و از این جهت خداراشاکر هستیم که نیروهای مسلح ما در اوج قدرت و بازدارندگی هستند.»

همه جا را برای شما نا امن می‌کنیم

وی خطاب به رژیم صهیونیستی و داعش و عناصر وابسته که چشم بر امنیت ایران دوخته‌اند، اظهار کرد:«این مسئله را به رژیم صهیونیستی و نیز این جریان تکفیری داعش و عناصر وابسته تاکید می‌کنم که بدون شک اگر ذره‌ای به امنیت، آرامش، آسایش و ایجاد خدشه به مردم ایران چشم دوخته باشید، مطمئن باشید هر کجای جهان باشید علیه شما اقدام خواهیم کرد و امنیت را از شما خواهیم گرفت. ما بارها گفتیم اگر چشم به امنیت ما بدوزید، همه دنیا را برای شما ناامن می‌کنیم. بارها گفتیم اگر آسایش و امنیت ملت ایران را مورد خدشه قرار دهید همه جای جهان را برای شما ناامن می‌کنیم.»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این اقدام را تنها یکی از پاسخ‌های ایران به دشمنان امنیتی خود برشمرد و باتاکید بر ظرفیت و قابلیت‌های ایران، افزود:«این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پاسخ‌ها، اقدامات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کوبنده و بازدارنده ما به آن‌ها بود. جمهوری اسلامی ایران الحمدالله به برکت صبوری، ایستادگی، بصیرت، آگاهی و پشتوانه مردمی در هر کجای عالم که اراده کند بر علیه کینه دوزان، زخم خوردگان از انقلاب اسلامی و کسانی که به دنبال دشمنی و ایجاد خدشه برای امنیت ما باشند به موقع برخورد و به موقع عمل می‌کنیم.»

عزیزی ضمن تشکر از نیروهای امنیت‌ساز کشور بر اقدامات قاطعانه ایران تاکید کرد و گفت:«لازم است از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح ایران، نیروهای امنیتی کشور و دیگر نیروهای امنیت‌ساز کشور سپاسگزار باشم. این اقدامات حق مسلم ملت ما و دفاعی مشروع بوده است. چنان‌چه هر اقدام دیگری را علیه ایران و ملت ایران در هر حد و اندازه‌ای مشاهده کنیم قطعا قاطعانه‌تر برخورد می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار