رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

اقامه نماز زیربنای تعالی روح انسان است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، نماز را اصلی‌ترین پایه و زیربنای تعالی روحی انسان‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز زیربنای تعالی روح انسان است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده در آیین باشکوه و معنوی جشن تکلیف دانش‌آموزان مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی شهرستان گنبد کاووس با اشاره به اهمیت نماز و تاثیرات ارزنده آن در زندگی دانش‌آموزان گفت: برپایی نماز جماعت و اقامه نماز از برکات و ثمرات ارزنده‌ای برخوردار است که دانش‌آموزان عزیز، اثرات مثبت و بسیار ارزشمند آن را به خوبی در زندگی خود درک خواهند کرد.

محمودزاده با اشاره به اهمیت توجه به مسائل تربیتی و تقویت شعائر دینی در دانش‌آموزان اظهار کرد: مطابق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت تمام‌ساحتی در اولویت برنامه‌های این سازمان و وزارت آموزش و پرورش است و تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا دانش‌آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب تربیت کنیم.

وی، نماز را اصلی‌ترین پایه و زیربنای تعالی روحی انسان‌ها دانست و افزود: اقامه نماز به روی دانش‌آموزان عزیز باز می‌کند که توانایی آن‌ها را در همه زمینه‌ها افزایش می‌دهد. چرا که دانش‌آموز نمازخوان با توکل بر خدا و استعانت از او به انجام امور می‌پردازد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، اتفاقات ارزشمندی در حال پیگیری است، تصریح کرد: برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی در دستور کار جدی سازمان است.

محمودزاده با اشاره به برنامه‌ریزی لازم در جهت برگزاری جشن تکلیف ۱۸۵ هزار دانش‌آموز مکلف در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی سراسر کشور گفت: مراسم جشن بندگی و عبادت دانش‌آموزان در 32 مرکز استانی و ۷۵۰ مرکز منطقه‌ای، برنامه‌ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار