کسب رتبه اول استانی توسط شورای آموزش وپرورش شهرستان سملقان

سملقان (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان‌های مانه و سملقان در جلسه شورای آموزش وپرورش، از کسب رتبه اول استانی توسط شورای آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول استانی توسط شورای آموزش وپرورش شهرستان سملقان

محسن روحانی در یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان سملقان، از کسب رتبه برتر استانی توسط شورای آموزش وپرورش این شهرستان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان به حول و قوه الهی و با حمایت دیگر دستگاه های مرتبط طرح اعزام ۱۳۰ دانش آموز پسر به راهیان نور در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ را اجرا خواهد کرد‌.

همچنین روحانی در ادامه افزود: برنامه ریزی های مناسبی جهت اجرای زنگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود امام و راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن انجام شده است و در تاریخ ۲۹ بهمن نیز طرح اجلاس نماز در شهرستان انجام خواهد شد که علاوه بر انتخاب یک دانش آموز از هر مدرسه به عنوان دانش آموز برتر، در مجموع ۶۰ نفر از فعالین این حوزه شامل معلمین، مربیان و اولیا نیز تقدیر خواهند شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان های مانه و سملقان در پایان نیز از اجرای طرح مدرسه انقلاب توسط دانش آموزان در مدارس خبر داد.

شایان ذکر است یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان سملقان به ریاست جواد بهادری فرماندار شهرستان سملقان و با حضور محسن روحانی مدیر آموزش وپرورش، نمایندگان اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، شبکه بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید، فراجا و دیگر ادارات مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

گفتنی است در پایان نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش و همچنین کسب رتبه اول استانی توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان سملقان، از اعضای اصلی این شورا تشکر به عمل آمد.

خبرنگار: محمد مروتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار