معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان :

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ،مبتنی بر تحول است

بجنورد (پانا)-معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: شورای های آموزش و پرورش ظرفیتی عظیمی برای به سر انجام رساندن رسالت این مجموعه را دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ،مبتنی بر تحول است

احمد برادران در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: برای اجرای امر تعلیم وتربیت نیازمند یک برنامه مدون ودقیق می باشیم، که این برنامه سند تحول بنیادین است.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر تحول است اما نه هر تحولی بلکه باید در این نظام تربیت، نسل آینده را بیشتر مورد توجه قرار داد.

برادران خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری خوب آموزش و پرورش استان باعث کسب افتخارات فراوانی شده است برای اینکه بتوانیم به نتیجه مطلوب پرورشی و تربیتی برسیم، باید زمینه فراهم سازی زیر ساخت های مربوطه و همچنین رفع مشکلات و موانع خانواده ها که بسیار حائز اهمیت است در دستور کار شوراهای آموزش و پرورش قرار گیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۶ هزار 500 نفر از دانش آموزان استان دسترسی به تهیه تبلت نداشتند که با پیگیری های انجام شده توانستیم ۶۰ درصد این نیاز را تامین کنیم.

برادران خاطرنشان کرد: با توجه به نقش محوری مداری در محلات می توان از این ظرفیت در جهت ارتباط با کانون های مختلف هم استفاده کرد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات وآمار آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه افزود: بیش از 141 هزار دانش اموز استان قریب به 79 درصد به شبکه شاد متصل هستند

فرامرز صدقی افزود: بیش از 193 میلیون پیام توسط معلمان ودانش آموزان خراسان شمالی در شبکه شاد بارگذاری شده است

صدقی با اشاره به طرح هدایت(هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه و یک کلاس درس) افزود: اکنون ۳۸هزار نفر از دانش آموزان استان به برنامه شاد دسترسی ندارند.

گفتنی است با تصویب شورای آموزش و پرورش استان ، طرح تحول ( مدرسه کانون تربیتی محله ) در 10 درصد از مدارس استان ، و با هدف ارتباط بین یادگیری مدرسه و محیط اجتماعی انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار