رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

در هر جایگاهی باید سلامت فرآیند انتخابات را مدنظر داشته باشیم

بیرجند (پانا)- رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت در هر جایگاهی باید سلامت فرآیند انتخابات را مدنظر داشت.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
در هر جایگاهی باید سلامت فرآیند انتخابات را مدنظر داشته باشیم

مریم سادات سیادت جو در جلسه آموزشی ویژه انتخابات در شهرستان زیرکوه، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت های در اختیار حوزه های مختلف علیه جنگ ترکیبی دشمن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: سلاح اساسی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، رسانه را مهمترین ابزار جنگ ترکیبی دشمن برشمرد و اظهار کرد: امروز در این فضای دیجیتالی و رسانه ای، برد با فردی است که زودترین روایت را انجام داده است.

سیادت جو با تأکید بر اینکه دشمن از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد، تصریح کرد: فراگیری مکتب شهید سلیمانی ترس زیادی را در دشمنان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به چهار مؤلفه سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت در انتخابات، اظهار کرد: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید سلامت فرآیند انتخابات را مدنظر داشته باشیم و نهایت تلاش خود را در راه سلامت انتخابات به کار گیریم.

به گفته وی؛ صیانت از آرای مردم یکی از دغدغه های بسیار مهم در این رخداد بزرگ ملی است زیرا آرای مردم امانتی در دست مسئولین است که موظفند با تمام وجود از آن محافظت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار