بزرگترین مدرسه در شهر بوشهر توسط خیّر مدرسه‌‌ساز احداث می‌شود

بوشهر (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت توسط خیّر مدرسه‌‌ساز بزرگترین مدرسه در شهر بوشهر احداث می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین مدرسه در شهر بوشهر توسط خیّر مدرسه‌‌ساز احداث می‌شود

ابراهیم احمدی اظهار کرد‌: تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۲۴ کلاسه به همت یک خیّر مدرسه‌ساز در شهر بوشهر به امضاء رسید.

احمدی با تشکر از دغدغه ‌این خیّر برای انتخاب شهر بوشهر برای ساخت مدرسه گفت‌: از آنجایی که بحرانی‌ترین نقطه از نظر کمبود فضای آموزشی در استان بوشهر، شهر بوشهر است و از لحاظ فضای آموزشی در شهر بوشهر در مضیقه هستیم با افتتاح این مدرسه بار بزرگی از دوش این منطقه برداشته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه تهیه نقشه و مطالعات خاک پروژه انجام شده افزود: این مدرسه با ۲۴ کلاس در ۶ هزار و ۴۶۴ مترمربع زیربنا با امکانات سالن ورزشی، کتابخانه، آزمایشگاه، نمازخانه و سرایداری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و به همت خیّر مدرسه‌ساز «مظفر یوسفی» ساخته خواهد شد.

احمدی با تأکید بر اینکه نمی‌گذاریم پروژه‌ای که با نیت خیر ایجاد شده بر زمین بماند خاطر‌نشان کرد‌: در صورت عدم تأمین اعتبار، مابقی هزینه‌های مورد نیاز پروژه، از محل اعتبارات ملی این اداره‌کل تأمین خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: این مدرسه بزرگترین مدرسه در استان بوشهر با طراحی خاص با ظرفیت ۶۰۰ دانش‌آموز در هر شیفت است‌. پیش از این قرارداد ساخت مدرسه «پروین اعتصامی» با ۱۸ کلاس و هنرستان «شهید رضائی‌نژاد» با ۱۲ کلاس توسط خیّرین منعقد شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار