شروع ساخت مدرسه خیرساز در گناوه

گناوه(پانا)_ عملیات ساخت مدرسه 9کلاسه خیرساز زنده یاد شهربانو شریف در بندر گناوه شروع شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شروع ساخت مدرسه خیرساز در گناوه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گناوه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در این آیین گفت: مدرسه متوسطه اول زنده یاد شهربانو شریف در 9 کلاس و با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال ساخته می شود.

احمد مرادی افزود: ۱۱۲ پروژه آموزشی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان در دست اجرا و فعال است.

وی اظهار کرد: در این پروژه‌ها ۷۳۹ کلاس درس در فضایی به مساحت ۱۴۲ هزار و ۲۷۶ مترمربع درنظر گرفته شده‌است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اضافه کرد: پیشرفت میانگین این پروژه‌ها حدود ۶۲ درصد است که تلاش خواهیم کرد بخش زیادی از آنها در مهرماه سال آینده در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

مرادی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در ارتباط با طرح خیران توسط دولت صورت گرفته است، ادامه داد: در سنوات گذشته برای شروع پروژه‌های خیرساز دغدغه تامین اعتبارات تکمیلی وجود داشت که در سه سال اخیر این مهم برطرف و به طور کامل تامین و اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در طرح خیران با وجود مشکلات اقتصادی، ۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص می‌یابد، عنوان کرد: سهم دولت در پروژه خیرساز آموزشگاه متوسطه زنده یاد شهربانو شریف گناوه تامین می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: در زمینه استانداردسازی وسایل سرمایشی مدارس استان بوشهر هم اتفاقات خوبی در سه سال اخیر رخ داده‌است و در این ارتباط تنها در یک حوزه پنج‌ هزار ۵۵۴ کولر گازی تامین و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مرادی بیان کرد: از همه کسانی که در اعتلا و پیشرفت آموزش و پرورش و بویژه خیران که در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر بویژه گناوه یار و مددکار آموزش و پرورش هستند، قدردانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار