تکریم دانش‌آموزان یک اصل در آموزش و پرورش است

عسلویه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت اصل در آموزش و پرورش بر تکریم دانش‌آموزان است؛ چون این عزیزان آینده‌سازان ایران اسلامی خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۳۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم دانش‌آموزان یک اصل در آموزش و پرورش است

علی موحدی با یادآوری حماسه بزرگ ٩ دی اظهار کرد‌: رهبر معظم انقلاب اسلامی ١٣ مورد در باب این حماسه یاد کرده که جمله آخر بسیار مهم بود؛ که می فرماید این فتنه کشور را تا لب پرتگاه برد و اگر نبود این بصیرت و حماسه حضور مردم‌؛ کشور دچار حوادث ناگواری می شد.

موحدی گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی هستیم. اگرچه به لحاظ فیزیکی سردار از ما گرفته شده اما مکتب حاج قاسم پایه ریزی شد و راه و آرمان سردار سلیمانی در تمام مدارس ما مورد توجه ویژه است وحضور فرزندان این مرز و بوم و دانش آموزان در اجتماع فرزندان حاج قاسم در سراسر استان برای همگان مشهود بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به فرهنگیان شهرستان عسلویه گفت‌: شما معلمان؛ مدیران، مربیان و همه ارکان آموزش و پرورش در شهرستان نقشه راه توسعه آموزش و و پرورش عسلویه را تهیه و تنظیم کنید. تا عسلویه در یک چشم انداز چند ساله در همه جوانب و حوزه های علمی ، آموزشی، تربیتی، رفاهی، خدماتی، نیروی انسانی جهش قابل ملاحظه داشته باشد. در پایان مراسم از خدمات محمد بیدخونی تجلیل و سلیمان رشیدی رسما بعنوان رئیس اداره آموزش وپرورش عسلویه حکم خود را از دست مدیرکل دریافت نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار