رئیس آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ منصوب شد

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در حکمی سیدرضا کاظمی را به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش منطقه بندرریگ منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ منصوب شد

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در حکمی سیدرضا کاظمی را به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش منطقه بندرریگ منصوب کرد.

کارشناسی ارشد روانشناسی،۶ سال مدیریت آموزشگاه، عضو هیأت اندیشه ورز معاونت آموزش ابتدایی اداره کل و کارگزار حج و زیارت استان بوشهر را می توان از سوابق علمی، اجرایی و اجتماعی کاظمی برشمرد که جایگزین سعید بهمرد رییس سابق و علی بحرینی‌زاده سرپرست پیشین آموزش و پرورش منطقه بندرریگ شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه معلم می‌تواند نظام آموزشی پرورش را متحول و دگرگون کند، اظهار کرد: ایجاد ظرفیت و شرایط لازم توسط وزارت آموزش و پرورش و نگاه ویژه دستگاه‌های اجرایی به نظام تعلیم و تربیت، ۲ مولفه اثر گذار در تحقق تحول ناشی از حرکت علمی معلم است.

غلامحسین مهران‌پور افزود: هرچقدر برای فرزندان سرمایه‌گذاری کنیم، بر روی توسعه فرهنگی و اجتماعی و در نتیجه توسعه شهر، اثر مستقیم دارد.

مهران‌پور افزود: از خدمات ۳۰ ساله سعید بهمرد رییس سابق در دستگاه تعلیم و تربیت که ۶ سال و نیم آن در راهبری آموزش و پرورش این منطقه بوده تشکر می‌کنم. برنامه محوری، نظم و پیگیری امور از ویژگی‌های برجسته بهمرد بوده است.

مهران‌پور با قدردانی از تلاش‌های ۵ ماهه بحرینی‌زاده سرپرست سابق خاطرنشان کرد: رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، فردی جوان، توانمند و انقلابی است که با روحیه جهادی می‌تواند آموزش و پرورش منطقه را با استفاده از ظرفیت فرهنگیان فرهیخته و دیگر دستگاه‌های دولتی در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای برنامه‌های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و انجام وظایف محوله هدایت کند.

وی تاکید کرد: توجه به مسایل تربیتی به ویژه برگزاری نماز جماعت در مدارس، طراحی برنامه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین، استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان برای کادر سازی و بهره‌مندی از پتانسیل طلاب و روحانیون، ماموریت رییس جدید است.

خبرنگار: امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار