بانوان فرهنگی آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه عرضه می‌‌کنند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در پیام تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت‌ روز زن فرصتی برای قدردانی از بانوان و مادران به‌ویژه بانوان فرهنگی است که آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه عرضه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بانوان فرهنگی آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه عرضه می‌‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، پیامی را صادر کرد‌. متن این پیام به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ
فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ
إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ

بیستم جمادی‌الثانی، سالروز میلاد ریحانه نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، دردانه‌ی ولایت و اسوه‌ی بانوان جهان، نماد پاکی و عصمت، کوثر قرآن، مسبب استمرار رسالت نبوی در ولایت علوی و به سرانجام رساننده دین، حضرت زهرا (سلام الله علیها) می‌باشد، بانویی که جلوه‌ای از جایگاه رفیع زنان در دین مبین اسلام و نشان دهنده منزلت بانوانی است که در جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه تعلیم و تربیت نقش اثرگذار و مهمی را ایفا می‌نمایند.

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز زن فرصتی برای قدردانی از بانوان و دختران به ویژه بانوان فرهنگی است که آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه عرضه می‌نمایند؛ زن، مظهر عشق و ایثار و آرامش و فراهم کننده بستر رشد و تعالی اعضای خانواده بوده و امید است زنان و دختران ایرانی به تاسی از حضرت صدیقه کبری (س) در تربیت نسلی سالم و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران برای آینده موفق باشند.

اینجانب، این روز بزرگ و ارزشمند را به تمامی بانوان فرهنگی استان تبریک عرض نموده و انتظار دارم نظر به تاکیدات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش غیرقابل انکار این بزرگواران در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی، بستر نقش آفرینی ایشان در برنامه های تحولی دستگاه تعلیم و تربیت استان، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مسعود سعادتی
خادم آموزش و پرورش آذربایجان شرقی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار