مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

عملیاتی‌شدن ۱۵ درصدی پروژه توزیع شیر در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از عملیاتی‌شدن ۱۵ درصد پروژه توزیع شیر رایگان مدارس در کمتر از دو ماه در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عملیاتی‌شدن ۱۵ درصدی پروژه توزیع شیر در آذربایجان شرقی

مسعود سعادتی در جلسه کارگروه توزیع شیر اظهار کرد: تمامی مسئولیت‌ها در این حوزه مشخص بوده و همه اعضا باید اقدامات و همکاری‌های لازم در راستای اجرای بی‌نقص پروژه شیر مدارس را انجام دهند.

وی بر لزوم دقت و اتخاذ تدابیر لازم از تولید گرفته تا توزیع و تحویل شیر در مدارس تاکید کرد و گفت: کیفیت و سلامت پاکت‌های شیر تا هنگام رسیدن به دست مصرف‌کننده باید تضمین شده باشد و دانش‌آموزان بدون هیچ مشکلی، این محصول را که با هدف تامین سلامت آنان توزیع می‌شود، دریافت کنند.

سعادتی ادامه داد: مدیران مدارس باید نظارت تمام و کمال به هنگام تحویل شیر داشته داشته و اقدام به ثبت آمار سامانه سحا کرده و دستورالعمل‌های لازم در این خصوص را رعایت کنند؛ همچنین باید ساز و کارهایی اتخاذ شود تا دانش آموزان شیر را به محض دریافت، مصرف کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه نیز از عملیاتی شدن ۱۵ درصدی پروژه توزیع شیر در استان در کم‌تر از دو ماه خبر داد و گفت: پروژه توزیع شیر پس از شش سال وقفه به همت دولت سیزدهم آغاز شده و که آذربایجان شرقی در این زمینه جزو استان های پیشتاز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح مقرر شده است هر هفته دو نوبت شیر پاکتی ۲۰۰ سی سی فرادمای استرلیزه در بین ۳۳۸ هزار و ۸۰ دانش‌آموز مدارس ابتدائی دولتی استان توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار