رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی شهر تهران:

سیاست های راهبردی یک سازمان گام مهمی در تعالی اهداف آن است

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و اول ابتدایی شهر تهران یکی از مهم‌ترین گام‌های حرکت به سمت تعالی سازمانی را ساماندهی و استقرار واحدهای تابعه ذیل سیاست‌های راهبردی یک سازمان دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سیاست های راهبردی یک سازمان گام مهمی در تعالی اهداف آن است

مراسم رونمایی از اولین تابلو و مجوز فعالیت کودکستان های شهر تهران، در کودکستانی در آموزش و پرورش منطقه ۸ باحضور کاظم فرخ زاد، رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و اول ابتدایی شهر تهران، زهرا بنی جمالی، معاون آموزش ابتدایی منطقه ۸ ،غلامرضا خسروپور، کارشناس مسئول اداره دوره اول ابتدایی، سمیه حاج زین العابدین، کارشناس پیش دبستانی شهر تهران و سایر موسسین کودکستان های منطقه ۸ برگزار شد.

در این مراسم فرخ زاد ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از تلاش های مدیر کودکستان و همکاران اداره آموزش و پرورش منطقه ۸، قدردانی کرد و افزود: یکی از مهمترین گام های حرکت به سمت تعالی سازمانی، ساماندهی و استقرار واحدهای تابعه ذیل سیاست های راهبردی یک سازمان است و در این راستا تلاش می کنیم با رفع موانع موجود در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به صدور مجوز فعالیت سایر کودکستان ها، اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی همچنین به نقش آموزش نیروی انسانی در قالب نهضت توان افزایی که در حال حاضر در شهر تهران در حال پیگیری و اجراست و همچنین امر نظارت بر فرآیند های آموزشی و تربیتی در قالب اجرای طرح دعوت و طرح پنج، تاکید کرد.

لازم به ذکر است تاکنون ۳ مجوز فعالیت کودکستان ها در شهر تهران صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار