نواختن زنگ بصیرت و مقاومت در مدارس منطقه ۸ تهران

تهران (پانا) - هم زمان با آغاز دهه بصیرت و هفته مقاومت، زنگ بصیرت و میثاق با ولایت در مدارس منطقه ۸ نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ بصیرت و مقاومت در مدارس منطقه ۸ تهران

طاهره صاحب الزمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۸ در مراسم نمادین زنگ بصیرت در دبستان پسرانه شاهد ابن سینا و همچنین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری گفت: نهم دی اوج حماسه شعور و بصیرت دینی مردم در حمایت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است.

صاحب الزمانی افزود: شکست معاندان و معارضان انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ نابرابر و ظالمانه و قطع دست نفوذ و طمع آنها بر منابع این کشور سبب شد که دشمن رویکرد خود را از جنگ سخت به جنگ نرم و از عرصه نظامی به عرصه فرهنگی تغییر دهد و هجمه و توان خود را برای ضربه زدن به فرهنگ ایران اسلامی بکار بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمن از این تغییر روش به دنبال جبران ناکامی اش در جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: در اولین روز دهه بصیرت یعنی روز نهم دی ماه برگ زرین دیگری از حضور آگاهانه مردم در تاریخ انقلاب ورق خورد.

در این آیین دانش آموزان با در دست داشتن تمثال مبارک مقام معظم رهبری و دست نوشته هایی مزین به شعارهای حمایت از ولایت فقیه و آرمان های والای نظام با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر و الله اکبر جانم فدای رهبر بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در پایان اجرای سرود دانش آموزان با موضوع بصیرت، نواخته شدن زنگ بصیرت و اجرای ورزش باستانی وقرائت میثاق نامه از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار