در جلسه تکریم از مادران شهدا دبستان شاهد حضرت خدیجه(س) مطرح شد:

مادران شهدا باید به عنوان الگوی ما مورد تکریم قرار گیرند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ عنوان کرد مادران شهدا باید به عنوان الگو مورد تکریم قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مادران شهدا باید به عنوان الگوی ما مورد تکریم قرار گیرند

منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و نسرین توکلی راد، معاون آموزش ابتدایی منطقه به همراه سید محمد موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در مراسم تجلیل از مادران شهدا در دبستان شاهد حضرت خدیجه (س) حضور یافتند.

هدایتی ضمن عرض خیر مقدم به مادران شهدا و عرض تسلیت شهادت ام‌البنین(س) گفت: اولیا، مادران، معلمان و کسانی که همواره راه و روش درست زندگی کردن و چگونه زیستن را به ما یاد داده‌اند و بر گردن ما حق دارند، باید به هر طریق ممکن از آنها تقدیر و تشکر شود.

وی در ادامه در خصوص شخصیت حضرت ام‌البنین (س) به مواردی اشاره کرد و گفت: حضرت ام‌البنین وقتی وارد خانه امیرالمومنین شدند جمله‌ای گفتند که الگوی مادران شهدا قرار گرفت. فکر نکنید فاطمه ام‌البنین آمده است تا جای فاطمه زهرا (س) را بگیرد فاطمه کلابیه کنیز حضرت زهرا است.

هدایتی در ادامه گفت: الگو قرار دادن مادران اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که فداکاری ها، ایثار و صبر مادران شهدا ویژگی های مهمی است که آنها دارند، بنابراین مادران شهدا باید به عنوان الگوی ما مورد تکریم قرار گیرند.

وی در پایان افزود: شهادت یک فرهنگ و سبک زندگی است. امروز شهدای ما تقویت یافتگان کسانی هستند که به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) اقتدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار