معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مدرسه، تنگه احد انقلاب اسلامی ایران است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه صیانت از کیان انقلاب از دانش‌آموز و مدرسه شروع می‌شود، مدرسه را تنگه احد انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه، تنگه احد انقلاب اسلامی ایران است

جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و سازمان بسیج دانش‌آموزی با حضور حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در سالن کوثر سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد.

این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای تعامل و همکاری بین دو سازمان در حیطه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های دو سازمان منعقد شد.

حمید طریفی حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در این جلسه بابیان اینکه مدرسه تنگه احد انقلاب اسلامی ایران است گفت: «صیانت از کیان انقلاب از دانش‌آموز و مدرسه شروع می‌شود. در همین فتنه اخیر دشمن دانش‌آموزان و مدارس را هدف‌گذاری کرد، هرچند در رسیدن به اهداف خود ناکام شد ولی هنوز این خطر وجود دارد گر چه احتمال آن ضعیف است، ولی نیاز است ما با جهاد تبیین، بحث‌های معرفتی و نقش‌آفرینی که بسیج می‌تواند برای دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها داشته باشد نقشه‌های دشمن را بی‌اثر کنیم.»

وی در ادامه افزود: «از نظر سخت‌افزاری و فیزیکی هم بسیج می‌تواند در شش ساحت تربیتی که در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش آمده نقش‌آفرینی کند و فقط محدود به ساحت‌ها پرورشی و فرهنگی و... نیست.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار