معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:

دانش‌آموزان باید ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را مطالعه کنند

اصفهان (پانا) - معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت‌ همه ما وظیفه داریم‌، مسئولیت داریم در قبال پیشرفت کشور و دفاع از ارزش‌ها و اصول، دانش‌آموزان ما نیز باید ابعاد شخصیتی سردار را مطالعه کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را مطالعه کنند

سید محمد حسینی‌ در گفت‌وگو با پانا گفت: ‌سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک شخصیت جامع‌الاطراف بود. فقط یک فرد نظامی در صحنه نبرد و جنگ نبود بلکه ویژگی‌های خاصی داشت در مسائل فرهنگی و مسائل سیاسی، مسائل مهم کشوری همیشه نقش داشت.‌

‌‌حسینی افزود: در فتنه 88 بعضی‌ها دچار اعوجاج شدند، بعضی‌ها سردرگم بودند که چه موضعی بگیرند، سردار دل‌ها با آن‌ها صحبت کرد نامه نوشت، سخنرانی کرد، روشنگری کرد که بدانند چه وظیفه‌ای دارند.

وی افزود: اگر سردار از جمهوری اسلامی به عنوان حرم یاد می‌کرد و این که همه ما وظیفه داریم‌، مسئولیت داریم در قبال پیشرفت کشور و دفاع از ارزش‌ها و اصول، دانش‌آموزان ما نیز باید ابعاد شخصیتی سردار را مطالعه کنند که ایشان در چه روستایی به دنیا آمدند، با چه سختی‌هایی روبرو بودند، با چه فقر و محرومیتی مواجه بود اما این‌ها هیچ‌کدام بازدارنده نبود و دائم در حال رشد و پویایی بودند و در کنار فعالیت‌های نظامی که داشت همیشه اهل مطالعه بود. مسائل مختلف و برنامه‌های مختلف را آشنایی داشت و کارهای بزرگی انجام داد که باورنکردنی بود.

حسینی در ادامه بیان کرد: همین جبهه مقاومتی که امروز ما می‌بینیم امثال سردار سلیمانی و دیگر عزیزان کمک کردند که امروز به این مرحله رسیده است‌، لذا دانش‌آموزان ما هم این شخصیت‌ها را، این‌ انسان‌های وارسته‌ را‌، انسان‌های خودساخته را الگوی خودشان در زندگی قرار بدهند‌.

وی در ادامه در رابطه با شخصیت سید رضی موسوی هم بیان کرد: سید رضی موسوی با اخلاصی که داشت حدود سی سال در سوریه خدمت کرد‌، امثال سردار‌‌، سیدرضی‌، سردار حجازی و جوان‌هایی مثل شهید محسن حججی همه پیشکسوتان و جوان‌ها دست‌به‌دست هم دادند و این غائله بزرگ داعش را توانستیم پشت سر قرار دهیم‌، این کار بسیار بزرگی بود، اکنون نیز ما نقش جبهه مقاومت را در مقابله با صهیونیست‌ها شاهد هستیم از این جهت بارها سعی کرده بودند ایشان را ترور کنند که نتوانستند و در نهایت این خباثت را انجام دادند ولی سید رضی مزد و پاداش خود را که شهادت بود دریافت کرد چرا که آرزوی همیشگی ایشان شهادت بود و اکنون در عند ربهم یرزقون هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار