سردار طلایی نیک در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

حمایت وزارت دفاع از مجهز شدن مدارس و نظام آموزشی

همکاری با وزارت آموزش و پرورش در راستای تقویت هویت اسلامی ایرانی است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از همکاری‌ گسترده‌تر با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت جلساتی در راستای حمایت فناورانه از برنامه‌های نوین آموزشی با مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش برگزار شد تا توافقات صورت گرفته در حوزه سخت افزاری و فناوری پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت وزارت دفاع از مجهز شدن مدارس و نظام آموزشی

سردار رضا طلایی نیک در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به همکاری با وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: «همکاری‌های جدیدی با وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است؛ در این راستا مدارسی که در شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع قرار دارد، در جهت ارتقای آموزش دانش آموزان و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی با همکاری نزدیک آموزش و پرورش و وزارت دفاع در حال فعالیت هستند.»

وی گفت: «اخیراً صحبت‌های جدیدی با مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است تا ما همکاری‌های نزدیک‌تر و گسترده‌تری به خصوص در حمایت فناورانه از برنامه‌های نوین آموزشی در وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.»

سردار طلایی نیک افزود: «حمایت از مجهز شدن مدارس و نظام آموزشی و فناوری‌های جدید با توافقاتی که صورت گرفته است را دنبال خواهیم کرد. این امکان برای وزارت دفاع فراهم است که هر چقدر وزارت آموزش و پرورش زمینه و نیاز به پشتیبانی فناوری و همکاری‌ داشته باشد را به این دستگاه ارائه دهد.»

سخنگوی وزارت دفاع بیان کرد: «برنامه‌های مشترک فرهنگی و تربیتی در مدارس شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع در جریان است. سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و بنیاد تعاون و بسیج مدارس در حال پیگیری این برنامه‌ها هستند. این اقدامات و همکاری‌ها در راستای تقویت هویت اسلامی ایرانی است که اولویت جدی محسوب می‌شود و از تدابیر مقام معظم رهبری است.»

وی اضافه کرد:‌ «علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، ما بیشتر در حوزه سخت افزاری و فناوری می‌توانیم از وزارت آموزش و پرورش پشتیبانی کنیم که در حال پیگیری است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار