با شرکت ۱۶۰ دانش‌آموز دختر

اردوهای هفت سنگ در خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت اردوهای هفت سنگ به همت سازمان دانش‌آموزی استان با شرکت 200 دانش‌آموز دختر منطقه حاجی آباد در بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای هفت سنگ در خراسان جنوبی  آغاز شد

محمد علی حسن آبادی بیان کرد: این اردو ویژه دانش آموزان پایه هشتم و نهم مناطق کم برخوردار بوده که طی برنامه زمانبندی شده 1000 دانش آموز استان در این اردوها شرکت خواهند کرد.

وی شبکه ﺳﺎزی ﻓﻌﺎﻻن ﻋﺮﺻﻪ پیشگیری از آﺳﯿﺐ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎعی با محوریت آموزش و پرورش، اﯾﺠﺎد ارﺗﺒﺎط داﻧﺶ آﻣﻮزان با تشکل های دانش آموزی، ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان، اﯾﺠﺎد ﺟﺮﻗﻪ ﻫﺎی ﻫﻮﯾﺖ ﺳﺎزی و اﻣﯿﺪ آﻓﺮینی در ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن و اﯾﺠﺎد ﺳﻮال ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای اﻧﺘﺨﺎب ﻣﺴﯿﺮﻫﺎی رﺷﺪ، آﺷﻨﺎیی داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی ﻫﺎ و ﻣﺴﯿﺮﻫﺎی اﺷﺘﻐﺎل و کارآفرینی و اﯾﻔﺎی ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎعی از جمله اهداف این اردوها ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین رکن هر اردو مربیان آن هستند، از این رو در یک برنامه منظم با همکاری اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل جلسات توجیهی اردو برای مربیان حاضر در این اردو برگزار شد.

حسن آبادی همچنین گفت: این اردو با 5 رویداد اصلی در 5 سکو مشتمل بر شناسایی توانمندی های جسمی در قالب بازی های ورزشی، مهارت های اجتماعی در قالب بازی های گروهی، قابلیت های ذهنی در قالب چالش های هیجانی، توانمندی های اشتغال و کارآفرینی در قالب کارگاه شناسایی استعداد ها (نقش نما)، آموزش های تحصیلی و علم آموزی در قالب کارگاه خودشناسی و مشاوره برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این اردو ضمن آشنایی اولیه با موضوع هر کارگاه، تجربه کوتاهی در آن عرصه کسب کرده در این روند هر فرد توسط مربیان ارزیاب مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرند.

شایان ذکر است در کنار این کارگاه ها برنامه های جانبی و فرهنگی شامل افتتاحیه، رادیو اردوگاه، هیئت دانش آموزی، موکب، اختتامیه و ... برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار