قدردانی مدیر آموزش و پرورش فردوس از استقبال با شکوه فرهنگیان از شهدای گمنام

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردوس با صدور پیامی از استقبال باشکوه دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان فردوس از‌ دو شهید گمنام دفاع مقدس قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیر آموزش و پرورش فردوس از استقبال با شکوه فرهنگیان از شهدای گمنام

در متن این پیام آمده است بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

«پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . «مقام معظم رهبری "مدظله العالی"»

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند .

خدای عزوجل را شاکریم که این توفیق حاصل شد که بتوانیم میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فردوس باشیم. خرسندیم که شاهد استقبال با شکوه فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی و ولایتمدار فردوس در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید والامقام دفاع مقدس بودیم.

اینجانب از زحمات مدیران محترم مدارس، معاونین و مربیان محترم پرورشی در جهت برنامه ریزی استقبال حماسی، پرشور و با شکوه دانش آموزان و فرهنگیان معزز تقدیر و کمال تشکر و قدردانی را داشته و امیدوارم همواره در صراط مستقیم و مسیر شهدا ثابت قدم و پایدار بمانیم.

کاظم رحیمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردوس»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار