آغاز نوبت‌گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان زنجان

زنجان (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان از آغاز نوبت گیری برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورودبه دبستان و پیش دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نوبت‌گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان زنجان

فاطمه باغبانی،رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و دبیر اجرایی ستاد هماهنگی سنجش استان از در حال اجرا بودن و نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ خبر داد.

وی بیان کرد: نوآموزان ۴ تا ۶ سال، جامعه هدف سنجش امسال هستند و نوبت گیری توسط والدین قابل انجام است و نیاز به ثبت نام در مهدکودک و پیش دبستانی نیست.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در مورد نوآموزانی که در مهدکودک و پیش دبستانی ثبت نام شده اند توصیه می کنیم جهت تسریع در کار، مدیران مراکز مذکور همکاری و مساعدت لازم را با والدین داشته باشند، والدین گرامی و مدیران محترم می توانند جهت نوبت گیری، وارد پنجره واحدخدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir یا sirat.csdeo.ir سامانه یکپارچه رشد و تربیت شده و اقدام به نوبت گیری کنند.

باغبانی در ادامه افزود: با توجه به اهم و ضرورت، زمان نوبت گیری تا بهمن ماه سال جاری بوده و اولیا، نوبت گیری سنجش فرزندان خود را به روز های پایانی موکول نکنند و این نکته را مدنظر قرار دهند که عدم اقدام برای نوبت گیری سنجش بر ثبت نام و جایدهی آموزشی فرزندانشان تاثیرگذار است و بدیهی است عواقب عدم نوبت گیری به عهده خانواده نوآموزان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار