مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

هفته پژوهش مسیری برای شناسایی، سرمایه‌گذاری و بها دادن به پژوهشگران است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر برتر استان البرز در هفته پژوهش گفت هفته پژوهش مسیری برای شناسایی، سرمایه‌گذاری و بها دادن به پژوهش و پژوهشگران است.

کد مطلب: ۱۴۳۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته پژوهش مسیری برای شناسایی، سرمایه‌گذاری و بها دادن به پژوهشگران است

آیین اختتامیه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، فرماندار ویژه شهرستان کرج و سایر مسئولین استانی در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد.

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز درحاشیه این آیین گفت: پژوهش در جهان امروز پایه پیشرفت هر کشور است و می‌تواند از اتلاف وقت، سرمایه و اندیشه به میزان زیادی بکاهد و ما را در رسیدن به اهداف یاری کند.

وی افزود: گرامیداشت هفته پژوهش مسیری برای شناسایی، سرمایه‌گذاری و بها دادن به پژوهش و پژوهشگران است تا بتوان گام‌های بلندی برای توسعه و اعتلای کشور در زمینه های مختلف برداشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: آموزش و پرورش استان البرز نیز به نوبه خود با حضور پررنگ در جشنواره های مختلف پژوهشی، توانسته است در راستای ترویج شیوه‌های خلاقانه و علمی موثر عمل کرده و نمود آن در این جشنواره بود که پانزده معلم پژوهنده و پانزده دانش آموز پژوهشگر تجلیل و همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به عنوان دستگاه فعال در امر پژوهش، معرفی و تقدیر شد.

حجرگشت در پایان از معلمان پژوهنده استان ازجمله مجید جعفری، نادر اعیادی، فرزانه صفری، زهرا صیادی، سهیلا زینلی، طاهره ملک‌زاده، شبنم شاهدوستی، الهام قربانیان، مهسا عباسپور، مائده اکبریان، محبوبه نبی‌پور، فاطمه مهدیار، ستاره امان خانی، مریم زارع‌دار، جواد صفری و همچنین از دانش آموزان پژوهشگر برتر کیان پیغامی نسب،عسل بهروزی، مانیا زارع، یگانه اسلام، غزل عطاری، مشکات شورانی، نگار ترکمان نژاد، محمد مهدی لطفی، مهدیس زینتی، دریا تکلو، ایلیا عبدل نژاد، سامیار محمدیان، یکتا قدسی، تارا نورروستا، محمد رهام جعفری تقدیر به عمل آورد.

قابل ذکر است آیین افتتاحیه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و زنگ پژوهش نیز سیزدهم آذرماه با حضور مسئولین در دبیرستان فرزانگان سه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار