آیت الله رئیسی در اجتماع باشکوه مردم البرز:

استان البرز پیشرفت‌های زیادی کرده اما همچنان نیازمندی‌هایی دارد که باید برای تامین آنها مجاهدت کرد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری گفت در 40 سال گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و جای جای استان البرز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری است و از همه کسانی که برای این پیشرفت‌ها تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کنم، اما البرز همچنان نیازمندی‌ها و مشکلاتی دارد که باید برای تامین و رفع آنها تلاش کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز پیشرفت‌های زیادی کرده اما همچنان نیازمندی‌هایی دارد که باید برای تامین آنها مجاهدت کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان البرز، در اجتماع مردم شهر کرج با قدردانی از استقبال گرم و پرشور اهالی این استان تصریح کرد: قطعا این استقبال مردم ناشی از علاقمندی آنها به انقلاب و نظام اسلامی و پایبندی به ولایت فقیه است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با بیان اینکه ایشان برای همه ما الگو بوده و توجه به خدا، تلاش برای اجرای عدالت، توجه به فقرا و بینوایان و گره‌گشایی از کار مردم را به ما آموخت، افزود: سفر به استان‌ها برای بنده یک برکت وصف‌ناشدنی دارد و آن قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها و تلاش جدی‌تر برای رفع آنهاست.

دکتر رئیسی با اشاره به سابقه فعالیت خود در استان البرز در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 40 سال گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و جای جای استان البرز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری است و از همه کسانی که برای این پیشرفت‌ها تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کنم، اما البرز همچنان نیازمندی‌ها و مشکلاتی دارد که باید برای تامین و رفع آنها تلاش کرد.

رئیس جمهور توسعه جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی را با توجه به نزدیکی البرز به پایتخت را یکی از نیازهای جدی و اساسی استان برشمرد و گفت: از همین رو بنده امروز در بدو ورود به استان از برخی پروژه‌های مربوط به حوزه راه بازدید کردم و دیدم که دوستان ما تلاش خوبی برای رفع کمبودها در این زمینه کرده‌اند، اما همچنان نیاز به مجاهدت برای رفع کاستی‌ها داریم.

دکتر رئیسی همچنین به حضور خود در شهر فردیس اشاره و خاطرنشان کرد: منطقه فردیس با وجود برخورداری از تراکم بالای جمعیتی و جمعیت 700 هزار نفری فاقد یک مرکز درمانی مجهز بود که امروز با افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی چشم‌انتظاری 12 ساله مردم برای بهره‌مندی از یک مرکز درمانی مجهز به پایان رسید.

رئیس جمهور در ادامه به وجود شهرک‌ها و واحدهای صنعتی متعدد در استان البرز اشاره کرد و گفت: به لطف وجود این واحدهای صنعتی، وضعیت اشتغال در این استان نسبتا مطلوب بوده و به نسبت برخی دیگر از استان‌ها در البرز مشکل چندانی در زمینه اشتغال نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار