اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر تبریزی به اردوی راهیان نور

تبریز (پانا) - ۳۰۰نفر از دانش‌آموزان دختر نواحی پنجگانه تبریز در مرحله اول اردوی راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر تبریزی به اردوی راهیان نور

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در این آئین با بیان اینکه شهدا در بهترین زمان، بهترین عمل را انجام داده‌اند بر ضرورت تبیین مجاهدت‌های شهدا به ویژه برای نسل جدید، تاکید کرد‌.

نیکزاد در ادامه با اشاره به اینکه شهدا در روزهای سخت با اعتقاد قلبی با خدا ارتباط برقرار کرده‌اند، گفت: امید به خدا کلید برنامه‌ریزی و موفقیت است و اگر امیدمان خدایی باشد، موفق خواهیم شد.

وی در خاتمه برپایی اردوهای فرهنگی و معنوی همچون اردوی راهیان نور را راهی موثر برای جهاد تبیین عنوان کرد.

مسعود سعادتی در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی با تاکید بر ضرورت پرداخت بیش از پیش به موضوعات فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب برای تحقق این مهم، عنوان کرد.

وی، اردوی راهیان نور را اقدامی تربیتی و بسیار موثر و احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی و گامی موثر در راستای جهاد تبیین، برشمرد.

وی از اعزام دانش آموزان و همکاران فرهنگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور طی بازه‌های مختلف، خبر داد و گفت: امروز، سیزدهم آذر ماه ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر جهت زیارت مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

سعادتی با اشاره به دستاوردهای معنوی اردوی راهیان نور برای دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان در این اردوها با ایثار و رشادت‌های دلاور مردان و زنان آن دوران آشنا می‌شوند. تک تک روزها و دقایق حضور دانش‌آموزان در این اردو کلاس درسی پرمحتوا و پر از آموزه‌های اخلاقی محسوب می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: ملینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار