معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

اعزام دانش‌آموز خبرنگاران پانا خراسان رضوی همراه با کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور

مشهد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعزام دانش‌آموز خبرنگاران پانا همراه با کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموز خبرنگاران پانا خراسان رضوی همراه با کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس مفاد برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و ذیل محور «هر دانش آموز؛ عضو یک تشکل»، طرح اعزام دانش آموز خبرنگاران پانا همراه با کاروان‌های دانش آموزی راهیان نور به همت سازمان دانش آموزی در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، دانش آموز خبرنگاران علاقه مند به انجام فعالیت های رسانه ای می توانند با هماهنگی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره خود در این سفر معنوی حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: همراهی معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات 47 گانه خراسان رضوی جهت اعزام دانش آموز خبرنگاران پانا و تهیه گزارش و انعکاس خبری، مورد تاکید و انتظار است. به بهترین گزارش‌های دانش‌آموز خبرنگاران پانا، لوح تقدیر و جوایز نفیس اهدا می شود.

مهدوی خواه افزود: مبنای برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی بر میدان دادن و نقش دادن واقعی به تشکل های دانش آموزی است و دانش آموزان با کنشگری خود، روحیه مسئولیت پذیری خودشان را تقویت می کنند و راوی سفر راهیان نور خواهند بود.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار