اعزام دانش‌آموزان شهرستان اردل به اردوی راهیان نور

اردل (پانا) - دانش‌آموزان شهرستان اردل با هدف گرامی‌داشت دوران هشت ساله دفاع مقدس به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان شهرستان اردل به اردوی راهیان نور

این دوره از اردوهای راهیان نور در شهرستان اردل با حضور سید عقیل موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل، مجتبی محمدی امام جمعه‌ شهرستان، ابوذر سلطانی رئیس آموزش و پرورش میانکوه، صفدر احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل، کارشناسان همراه و ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان اردل و میانکوه در مدت چهار روز برگزار شد.

دانش‌آموزان در مدت اردو از مناطقی همچون اروند کنار، شلمچه ، فکه ، هویزه و کانال کمیل بازدید کردند و در رزمایشات برگزار شده نیز حضور یافتند.همچنین مجتبی محمدی امام جمعه شهرستان اردل و سید عقیل موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در این اردو به عنوان راهبر دانش‌آموزان در روند اردو برای آنان سخنرانی کردند و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و حماسه ها و دلاوری هایی که آفریدند را گرامی‌داشتند.

مهتاب دهیری معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل که در این اردو همراه با دانش‌آموزان حضور داشت، در گفت‌وگو با پانا گفت: حضور در این مناطق جنگی علاوه بر آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با حماسه های دوران دفاع مقدس و قهرمانان این دوران، موجب ایجاد حس آرامش و لذت و همچنین حسی غرور آفرین در آنان می‌شود.

دهیری در پایان گفت: امیدواریم تمام دانش‌آموزان از این اردو و در واقع فرصت طلایی پیش آمده نهایت بهره را ببرند و همچنین با الگوگیری از شهدا ادامه دهنده راه آنان باشند.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار