معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

هر هیات دانش‌آموزی ۱۳ کمیته زیر نظر خود دارد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد هر هیات دانش‌آموزی ۱۳ کمیته زیر نظر خود دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
هر هیات دانش‌آموزی ۱۳ کمیته زیر نظر خود دارد

علی مهدوی خواه، در مراسمی با حضور مسئول هیات های دانش آموزی در دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: هیات های دانش آموزی مأموریت پیگیری اجرایی شدن همه فعالیت های مربوط به حوزه قرآن، عترت و نماز را در سطح مدرسه برعهده دارند. جهت تسهیل انجام این امور برای مسئول هیات دانش آموزی مدرسه ۱۳ کمیته برای مدارس تشکیل شده است. هر کدام از این کمیته ها عبارتند از جهاد تبیین، گفتمان مهدوی، نماز جماعت و.... وظیفه خاص خود را برعهده دارند. هدف از تشکیل هیات های دانش آموزی مدرسه این است که دانش آموزان مستعد دور هم جمع شوند و برای اهل بیت در مدرسه عزاداری کنند، البته وظیفه دیگر هیات اجرای مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح مدرسه است.

مهدوی خواه ادامه داد: بیشتر مشکلی که دانش آموزان در این نشست مطرح کردند، کمبود امکانات صوتی و تصویری بود. دانش آموزان از ما درخواست کردند که امکانات صوتی و تصویری در اختیار آنان بگذاریم، اما آموزش و پرورش نمی تواند چنین هزینه ای در این زمینه صرف کند. درست است که ما با کمبود دست و پنجه نرم می کنیم، اما دانش آموزانی داریم که برای ما بهترین یار و یاور هستند و می توانند کمبودها را جبران کنند. ما معتقدیم که در دوران دفاع مقدس و امروز در حال جنگ با دشمن هستیم. آن زمان جنگ گرم در حال رخ دادن بود و در حال حاضر جنگ جهاد تبیین به راه افتاده است. ما باید زمانه جنگ های گرم و سرد را نظاره کنیم، در هر دو حالت کمبود امکانات فاحش است پس الان هم نباید دانش آموزان از کمبود امکانات ناراضی باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: مسئولان هیات می توانند از واقفین و خیرین هم کمک بگیرند و کمبودها را برای آنان بیان کنند. قطعا خیرین به کمک آنان خواهند آمد و با یاری یکدیگر مراسم های خوبی را برگزار خواهند کرد. نکته قابل توجه در این زمینه رضایت مدیر و کادر مدرسه است و اگر اتفاقی بدون اطلاع مدیر در مدرسه رخ دهد، خلاف قانون و مقررات خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار