مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

ساخت مسکن کارکنان سازمان‌های دولتی در قالب مسکن ملی صورت می‌گیرد

زنجان (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده فی مابین وزارت راه و شهرسازی با دیگر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، برای کارکنان مجموعه‌های دولتی واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مسکن کارکنان سازمان‌های دولتی در قالب مسکن ملی صورت می‌گیرد

اصغراسماعیلی با بیان اینکه برای تعدادی از کارکنان دستگاه های دولتی و براساس تفاهم نامه های منعقده در قالب طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه شده اند، گفت: اولویت تامین زمین در این تفاهم نامه ها از سوی طرف تفاهم است و در صورت عدم زمین مازاد دستگاه های دولتی، وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به تامین زمین و تعریف پروژه اقدام کند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر زنجان در این خصوص تعریف شده و در حال اجرا هستند، ابراز کرد: بحث طراحی و تخصیص پروژه های مذکور در قالب تامین مسکن کارکنان دولت بوده و برخی از نهادها نیز با تخصیص اراضی خود جهت استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر مزایای طرح نهضت ملی مسکن، در این طرح قرار گرفته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان پروژه های یاد شده همانند سایر پروژه ها دارای فرم «ج» سبز هستند، تصریح کرد: همچنین این متقاضیان باید حائز شرایط دیگر طرح نهضت ملی از جمله عدم مالکیت و عدم برخورداری از تسهیلات بانکی (حوزه مسکن) بوده و اقساط اعلامی نیز در موعدهای مقرر می بایست واریز شود.

اسماعیلی، به اسامی سازمان هایی که با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه منعقد کرده اند اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما ، کمیته امداد امام خمینی (ره) , سازمان بهزیستی, وزارت اقتصاد و دارایی ،وزارت دادگستری، وزارت جهاد کشاورزی،وزارت علوم و تحقیقات، وزارت کشور، ثبت اسناد کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران, وزارت دفاع و نیروهای مسلح (سپاه_ارتش و نیروی انتظامی)، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و کارکنان خودِ وزارت راه و شهرسازی... از جمله این سازمان‌ها هستند که در چهارچوب ابلاغ قانون جهش تولید و ضوابط ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در قالب نهضت ملی، تفاهم نامه ای و فناوری نوین قابلیت اقدام دارد.

وی بیان کرد: دستگاه های دولتی و سازمان های مختلف می توانند با معرفی اراضی مازاد به اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان خود پروژه تعریف کرده و براساس تفاهم نامه های منعقده از مزایای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار