جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان اسلامشهر:

اصحاب رسانه از مهم‌ترین حلقه‌های ارتباط مردم و مسئولان هستند

اسلامشهر (پانا) - جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان اسلامشهر، اصحاب رسانه را از مهم‌ترین حلقه‌های ارتباط مردم و مسئولان برشمرد که درجهت روایت صحیح وقایع از نقش بسزایی برخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه از مهم‌ترین حلقه‌های ارتباط مردم و مسئولان هستند

سرهنگ اسماعیل جعفری، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان اسلامشهر در نشست خبری هفته بسیج، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم غزه در سخنانی اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال، بر اساس منویات رهبری «بسیج امید ملت ایران» است و همگان می‌بایست در راه نهادینه کردن امید در جامعه تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش اصحاب‌ رسانه در راستای انتقال مفاهیم درست به مخاطبان در جامعه بیان کرد: اصحاب رسانه از مهم‌ترین حلقه‌های ارتباط مردم و مسئولان هستند و شناسایی معضلات مشکلات جامعه بر عهده این عزیزان است و این گروه در جهت تبیین، روشنگری و روایت صحیح وقایع از نقش بسزایی برخوردار هستند.

جعفری در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهراز برگزاری ۱۶ برنامه در سطح شهرستان و ۲۳ برنامه محل محور خبرداد و تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رابطه با مشاغل خانگی و با حضور زنان سرپرست خانوار، اردوی جهادی، پزشکی در مناطق کم‌برخوردار، اجرای جشنواره‌های ورزشی، نواخته شدن زنگ امید و محافل انس با قرآن‌کریم در مدارس را ازعناوین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه‌های در دست اجرا با همکاری آموزش و پرورش اسلامشهر، برگزاری چهل مرحله اردوی راهیان پیشرفت و اعزام 220 نفر دانش‌آموزان پسر درقالب اردوی راهیان نور به سرزمین‌های ایثار و شهادت جنوب کشوراست.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار