مشاور امور بانوان آموزش و پرورش خراسان رضوی:

رصد جامعه هدف، شناخت توانمندی ها، نیازها و چالش های آموزش و پرورش اولین قدم در حل مشکلات فضای مجازی است

مشهد(پانا)- مشاور امور بانوان اداره کل در حاشیه برگزاری دومین کارگاه تخصصی مشاورین امور بانوان و دبیران عفاف و حجاب استان گفت: برای خدمت رسانی و ارائه راهکار حل مشکلات فضای مجازی در اولین قدم باید جامعه هدف خود را مورد رصد قرار دهیم و توانمندی ها، نیاز ها و چالش های پیش روی آنها را شناسایی کنیم.

کد مطلب: ۱۴۲۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رصد جامعه هدف، شناخت توانمندی ها، نیازها و چالش های آموزش و پرورش  اولین قدم در حل مشکلات فضای مجازی است

ریحانه ایزدی در ادامه گفت: جامعه هدف اداره امور بانوان در دو دسته دختران دانش آموز و بانوان فرهنگی قرار می گیرند، دختران دانش آموز بیش از نیمی از دانش آموزان استان و بانوان فرهنگی بیش از 60 درصد فرهنگیان استان را تشکیل می دهند.

ایزدی ادامه داد: ما باید در اولین اقدام توانمندی ها، نیازها، چالش ها و مشکلات این جامعه را شناسایی کنیم و پس از طبقه بندی آنها برای هر کدام برنامه ریزی متناسب را انجام دهیم.

وی افزود: ما نمی توانیم برای همه نسخه یکسانی بپیچیم چراکه هر ناحیه یا شهرستان امکانات، توانمندی ها یا مشکلاتی دارد که در ادارات، نواحی یا شهرستان های دیگر وجود ندارد.

ایزدی در ادامه اظهارداشت: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های انجام شده در حوزه امور بانوان توانمند سازی جامعه هدف در زمینه امنیت در فضای مجازی و جنگ شناختی است و جلسه صیانت در فضای مجازی با همین هدف برگزار شده است.

مشاور امور بانوان استان در پایان ابراز امیدواری کرد با بومی سازی آموزش های داده شده توسط همکاران برای شهرستان یا حوزه مسئولیت خود به گونه ای که برای حل مشکلات و چالش های جامعه هدف مناسب باشد برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده منشا اثر باشد.

دانش آموز خبرنگار : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار