تقویت سواد رسانه و صیانت در فضای مجازی در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است

مشهد(پانا)- دبیر عفاف و حجاب استان خراسان رضوی گفت در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان و با هدف بصیرت افزایی، فرهنگ سازی و تربیت مدرس اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع تقویت سواد رسانه و صیانت در فضای مجازی برای مشاورین امور بانوان استان و دبیران عفاف و حجاب شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تقویت سواد رسانه و صیانت در فضای مجازی در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است

طاهره عرفانیان در خصوص ضرورت برگزاری کارگاه مشاورین امور بانوان گفت: دانش آموزان ما هر روز بیش از پیش با فضای مجازی سرو کار دارند و فکر و ذهن آنها درگیر این فضاست، اما بیشتر آنها و چه بسا والدین و حتی همکاران ما نیز با آسیب های استفاده نادرست از این فضا آشنایی ندارند و روش درست استفاده از آن را نمی دانند.

وی ادامه داد: آشنایی با روش های صیانت در فضای مجازی و آسیب های استفاده نادرست از این فضا یکی از مهم ترین ساحت های مورد توجه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است و برگزاری کارگاه هایی با محتوای مناسب برای مشاورین امور بانوان و دبیران عفاف و حجاب در سطح استان ضرورت دارد.

عرفانیان خاطرنشان کرد: هدف ما تربیت استاد و مدرس در سطح استان است تا هر یک از دبیران و مشاورین در شهرستان خود، یا در حوزه مسئولیت خود برای همکاران فرهنگی، دانش آموزان و والدین آنها کارگاه هایی با همین محتوا برگزار کنند و به روشنگری در این زمینه بپردازند.

دبیر عفاف و حجاب استان در پایان اظهار کرد: این دومین نشست از سلسله جلساتی است که امور بانوان استان برگزار می کند و برنامه ریزی برای برگزاری ادامه جلسات هر دو ماه یک بار و تا پایان اسفند ماه انجام شده است.

دانش آموز خبرنگار : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار