معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم مخاطب شناسی در سنین مختلف برای مربیان طرح امین

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و پرورش استان آذربایجان شرقی بر لزوم مخاطب شناسی توسط مربیان طرح امین در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مخاطب شناسی در سنین مختلف برای مربیان طرح امین

کارگاه توانمندسازی ائمه جماعات و مبلغین طرح امین با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ تبریز و رئیس ستاد اقامه نماز استان و مدیر حوزه علمیه برادران استان برگزار شد.

پناهعلی حسین‌زاده در جمع ائمه جماعات مدارس با اشاره بر لزوم مخاطب‌شناسی و در نظر گرفتن ویژگی‌های دانش‌آموزان در سنین مختلف، بر اجرای طرح فراگیر پرورشی و فرهنگی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه بر اساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی تدوین شده است، گفت: یک برنامه محوری ذیل هر یک از اهداف مذکور نیز تعریف می‌شود و برنامه محوری در ذیل هدف پایه‌ای ایمان «اقامه نماز در مدارس» است.

حسین‌زاده در ادامه در توضیح طرح «امین»، اظهار کرد: طرح امین طرحی است که هر ساله برای بهره‌مندی از طلاب حوزه‌های علمیه با همکاری سازمان آموزش و پرورش و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه و جامعه الزهرا اجرا می‌شود.

وی متذکر شد: در جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد مختلف دین اسلام و رفع ابهامات دانش آموزان، سازمان آموزش و پرورش کشور با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه و جامعه الزهرا اقدام به معرفی و اجرای طرحی با نام طرح امین آموزش و پرورش کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه طلاب حوزه‌های علمیه در این طرح بعد از قبولی در آزمون‌های کتبی و شفاهی می‌توانند جهت تبلیغ معارف دینی و همچنین پاسخگویی به شبهات و ابهامات دانش آموزان مدارس کشور با آموزش و پرورش، همکاری کنند.

دانش آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار