مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

شورای اسلامی لرستان ظرفیتی مناسب و تأثیرگذار برای رفع مشکلات مدارس دارد

لرستان(پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در نشست شورای اسلامی استان، این شورا را ظرفیتی مناسب و تأثیرگذار برای رفع برخی مسائل و مشکلات مدارس دانست و گفت شورا با همکاری شهرداری‌ها می‌تواند در آسفالت محوطه و مسیرهای منتهی به مدارس تلاش کند و با توجه به اینکه به‌نوعی همه خانواده‌های محله در مسیر مدرسه رفت‌وآمد دارند موجب رضایت‌مندی همگان در آن منطقه می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای اسلامی لرستان ظرفیتی مناسب و تأثیرگذار برای رفع مشکلات مدارس دارد

رضا عزتی در این جلسه که با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان و رئیس شورای اسلامی استان برگزار شد، بهسازی و رنگ‌آمیزی مدارس و واگذاری زمین‌های بلااستفاده برای ساخت فضاهای آموزشی را از جمله کمک‌های شورای اسلامی استان به تعلیم و تربیت در جامعه عنوان کرد و گفت: طبق قانون هر جا ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شود باید یک فضای آموزشی ساخته شود و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گیرد که اگر پروانه ساخت واحدهای مسکونی منوط به احداث مدرسه در آن محل شود، دیگر شاهد کمبود فضای آموزشی مثل مسکن مهر خرم‌آباد نخواهیم بود.

نام‌گذاری میدان‌ها شهرها و خیابان‌ها به اسم شهدای دانش‌آموز و معلم، استفاده از تلویزیون‌های شهری به‌صورت رایگان برای انجام فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی و ... ازجمله مباحثی بود که مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان مطرح کرد.

این جلسه که به ریاست شهرام عزیزی رئیس شورای اسلامی استان برگزار شد، اعضای این شورا برخی مسائل مدارس از جمله هوشمندسازی مدارس، توزیع تجهیزات در مدارس، تأمین سیستم‌های گرمایشی به‌ویژه در مناطق سردسیر، توانمندسازی نیروهای انسانی و تعامل دوسویه شهرداری با آموزش‌وپرورش را مطرح کردند که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این جلسه قول مساعدت و پیگیری داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار