معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

ارتقای کیفیت آموزشی، یکی از وظایف مهم کادر آموزشی است

بهارستان یک (پانا) - معاون آموزشی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ارتقای کیفیت آموزشی را یکی از وظایف مهم کادر آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفیت آموزشی، یکی از وظایف مهم کادر آموزشی است

فروغ شعبانی، معاون آموزش مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه هم‌اندیشی سرگروه‌های درسی مقطع متوسطه گفت: جریانی در مقطع دوم متوسطه بسیار حائز اهمیت است و حسن کیفیت میانگین نمرات نهایی دانش‌آموزان است که در حیث ارزیابی و نظرسنجی دبیران مقطع متوسطه دوم صورت می‌گیرد؛ به طوری که چه مقدار توانسته‌اند در امور محوله و روش تدریس صحیح مؤثر واقع شده‌‌ باشند؛ زیرا این مسئله از دیرباز در امور آموزشی، یکی از ملاک‌های سنجش دبیران بوده‌ است.

شعبانی اظهار کرد: مسئله نمرات نهایی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم، من جمله اموری است که جزو مهم‌ترین امور واگذار شده به شمار می‌رود؛ روند صعودی ناحیه یک بهارستان در این زمینه بسیار چشمگیر بوده‌ است، بنابراین با تکثر قابل‌ توجه جمعیت دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در این ناحیه، انتظارات و توقعات بیشتری از این منطقه داریم.

شعبانی همچنین عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه سنگین بودن مسائل مربوطه، انتظار می‌رود که تمامی کوشش و تلاش معاونان آموزشی ناحیه یک بهارستان در حیث یک هدف معین و مشخص با موفقیت به سرانجام برسد؛ این هدف، ارتقای کیفیت آموزشی مدارس است چرا که این مسئله، یکی از وظایف مهم کادر آموزشی است.

فروغ شعبانی بیان کرد: ناحیه یک بهارستان، در سال سپری شده توانسته‌ است در موضوع ارتقای نمرات نهایی دانش‌آموزان، پنج گام مؤثر و صعودی داشته‌ باشد؛ این پنج گام، موفقیت‌های قابل‌ توجهی است که با تلاش مستمر و مداوم همکاران محترم، به آن دست یافته‌ایم که نشانه‌ای از ارتقای کیفیت آموزشی سطح مدارس است؛ لیکن در سال ۱۴۰۲ توقعات ما از این منطقه بالا است.

وی همچنین توضیح داد: نظارت بالینی، بازخورد و سنجش به وقت دبیران و برگزاری مراسمات و گزارشات آنان از جمله امور روزمره همکاران در مقاطع تحصیلی متوسطه است؛ این احتمال وجود دارد که در وظایف محوله تفاوت‌هایی باشد اما در انتها تمامی معاونان آموزشی، به سوی یک هدف واحد گام بر‌می‌دارند.

شعبانی، معاون آموزشی مقطع متوسطه بهارستان یک همچنین در پایان با آرزوی موفقیت در زمینه‌های پیش‌ رو، تشریح کرد: با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در مقابل کادر آموزشی قرار دارند و همچنین مشقت‌بار بودن انجام امور به علاوه خروجی مثبت کار‌ها، این راه را دشوار‌تر کرده‌ است؛ اما با استعانت از خداوند متعال تا وادی شکستن سد مصائب نیز پیش خواهیم‌ رفت.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا عبدی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار