معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف ارتقای مسئولیت‌پذیری در جامعه

تهران (پانا) - معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت اختلال به مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر تعالی جوامع است، از این رو تلاش می‌شود برای مهار این تهدید گام مثبتی برداشته شود، از این رو ستاد مبارزه با مواد مخدر با هدف ارتقای مسئولیت‌پذیری در جامعه نسبت به برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی اقدام کرده است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف ارتقای مسئولیت‌پذیری در جامعه

محمد جمالو در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه یاریگران زندگی که صبح امروز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است، اظهار کرد: نمایشگاه یاریگران زندگی با ابتکار ستاد مبارزه با مواد مخدر و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین برپا شده است.

وی افزود: اختلال به مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر تعالی جوامع است، از این رو در هر جامعه‌ای از جمله جامعه ما در پی ایجاد ساز و کارهایی هستیم که نسبت به مهار این تهدید گام مثبتی برداریم. از این رو ستاد مبارزه با مواد مخدر با هدف ارتقای مسئولیت‌پذیری در سطح جامعه اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: با توجه به ضرورت استفاده از فرصت‌های آموزشی برای ایجاد نشاط، امید و آگاهی، امروز نمایشگاه یاریگران زندگی را افتتاح می کنیم. این نمایشگاه از امروز تا دوم آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در سطح ملی فعالیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه یاریگران زندگی دستگاه‌هایی همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، وزارت ارشاد، فدراسیدن ورزش روستایی، جمعیت هلال احمر، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی حضور و مشارکت دارند و نمونه کوچک شده خدمات را ارائه می‌کنند.

جمالو اضافه کرد: در این نمایشگاه شاهد استقرار یادمان شهدای مواد مخدر و شهدای مظلوم غزه هستیم. همچنین برگزای مسابقات فرهنگی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی با اولویت پیشگری در قالب بازی نمایش و تئاتر در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار