معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقات والیبال ویژه پسران متوسطه اول در ملارد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از برگزاری مسابقات والیبال ویژه مدارس پسرانه متوسطه اول در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ثمری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات والیبال ویژه پسران متوسطه اول در ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: هدف اصلی از برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش‌آموزان، تعلیم و تربیت است تا در کنار انجام حرکات ورزشی، رفتارهای صحیح اجتماعی را نیز بیاموزند.

این مقام مسئول افزود: دانش‌آموزان با شرکت در مسابقات ورزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌های ورزشی و سلامت جسمانی، لحظاتی شاد را همراه با تجربه‌اندوزی در حوزه‌های اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی تجربه می‌کنند. امروزه دانش‌آموزان از مسابقات درون مدرسه‌ای به مسابقات منطقه‌ای، سپس استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند و وجود انگیزه مثبت، در دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقات، بسیار امیدوارکننده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد عنوان کرد: مسابقات والیبال ویژه پسران مقطع متوسطه اول، با حضور هشت تیم از مدارس ملارد در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید ثمری برگزار شد.

حضرتقلی، در تکمیل این خبر بیان کرد: نتایج مسابقات والیبال مشخص شد دبیرستان شهید جلیلوند با مربیگری مجتبی محمدی مقام اول، دبیرستان المهدی بیدگنه با مربیگری داود جعفری مقام دوم، و دبیرستان نواب با مربیگری اسلامی، و دبیرستان عابدینی خرم صفادشت با مربیگری رضا زمانی مشترکا مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار