مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد:

مشاوران مدارس دانش‌آموزان را نسبت به آسیب‌هایی که ممکن است برای‌شان اتفاق بیفتد آشنا می‌کنند

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد گفت مشاوران مدارس دانش آموزان را در خصوص آسیب‌هایی که ممکن است برایشان اتفاق بیفتد آشنا می‌کنند؛ آن‌ها خانواده را به مسائل روز آگاه می‌کنند تا تدابیر درستی را در مواجهه با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشاوران مدارس دانش‌آموزان را نسبت به آسیب‌هایی که ممکن است برای‌شان اتفاق بیفتد آشنا می‌کنند

مرتضی نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس به پانا گفت: جلسه امروز با طرح توانمندسازی اولیا در برابر آسیب های اجتماعی تشکیل شد ما برای زندگی در اجتماع باید آموزش های لازم را در خصوص موضوعات مختلف و آسیب های اجتماعی کسب کنیم تا بتوانیم در برابر این آسیب ها از خود و خانواده مان محافظت کنیم.

وی افزود: این طرح مختص اولیا گذاشته شده است ما با توانمندسازی والدین می‌توانیم دانش آموزانی توانمند داشته باشیم که بدون هیچ تردیدی بتوانند در مقابل آسیب های اجتماعی پیش رویی که برایشان اتفاق می افتد مشکلاتشان را رفع کند.

نظرنژاد تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۷ برنامه‌های زیاد و متنوعی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سه قسمت دانش آموزی، همکاران و اولیا در نظر گرفته است از جمله کلاس های تقویتی مشاوران مدارس و کلاس آموزش خانواده است.

نظرنژاد خاطرنشان کرد: مشاورین مدارس دانش آموزان را در خصوص آسیب هایی که ممکن است برایشان اتفاق بیفتد آشنا می کنند و همچنین کلاس آموزش خانواده که بعداز ظهرها در مدارس توسط مشاوران برای اولیا انجام می شود؛ آنها خانواده را به مسائل روز آگاه می کنند تا تدابیر درستی را در مواجهه با مشکلات و آسیب های آجتماعی انتخاب کنند.

وی در پایان ذکر کرد: آموزش و پرورش از سه ضلع تشکیل می شود که شامل دانش آموزان، همکاران و مدارس، خانه و والدین است که والدین عزیزمان ضلع قوی آموزش و پرورش تلقی می‌شود. اگر خانواده‌ها کمک و همکاری لازم را داشته باشند قاعدتا دانش آموزان می توانند در یک فضای آموزشی امن و راحت درس بخوانند و آینده سازان خوب کشور عزیزمان ایران شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار