وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور از سال آینده در جایزه البرز سهیم می‌شوند

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش برای سهیم‌شدن دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور از سال آینده در جایزه البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور از سال آینده در جایزه البرز سهیم می‌شوند

محمدمهدی اسماعیلی در همایش شصت و یکمین دوره جایزه البرز که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: وقاحت اسرائیل به حدی رسیده است که می‌گویند باید در غزه بمب اتم بریزیم، بیش از 4 هزار کودک را کشته‌اند و اساساً برای مسلمانان و انسان‌های آزاد، حق حیات قائل نیستند.

وی با بیان اینکه امروز پیروزی خون بر شمشیر را در خرابه‌های غزه، خون کودکان و حماسه جوانان شاهد هستیم، گفت: خون مظلومان باعث شکل‌گیری جریان عمومی نفرت از رژیم جنایتکار صهیونیستی در سراسر جهان شده است و به زودی زوال این رژیم نژاد پرست و کودک کش را جشن خواهیم گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در نظر داریم تا ان‌شالله دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور، از سال آینده در جایزه البرز سهیم شوند، همچنین در عرصه‌های بین‌المللی نیز این جایزه معرفی شود، چرا که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اسماعیلی در پایان با بیان اینکه وقف در حوزه‌های جدید همچون دانش‌بنیان‌ها وارد شده است، افزود: امروز در تمام طرح‌های مهم اقتصادی، وقف وجود دارد، از سوی دیگر اقتصاد فرهنگ به شدت نیازمند استفاده از عایدات حوزه وقف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار