اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

اعزام زائران عمر مفرده از 28 آذر ماه آغاز می‌شود

روز گذشته ۱۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری بانوان راه اندازی شد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت اعزام زائران عمر مفرده از 28 آذر ماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام زائران عمر مفرده از 28 آذر ماه آغاز می‌شود

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در آخرین روزهای پاییز ما در وزارت فرهنگ میهمان عزیزی را میزبان خواهیم بود. شهید گمنامی روز دوشنبه ساعت 9 صبح در میدان بهارستان تشییع خواهد شد و در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاک سپرده خواهد شد. از عموم اهالی فرهنگ و هنر اسلامی دعوت می‌شود، توفیق شرکت در این مراسم معنوی را داشته باشند. از خبرنگاران حوزه دولت نیز این دعوت را انجام می‌دهم که میهمان این شهید عزیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

وی افزود: ما چند مرتبه اعلام کردیم که عمر مفرده از انتهای آذر ماه آغاز خواهد شد. دیروز سازمان حج و زیارت اعلام کرد از 28 آذر ماه کار اعزام زائران عمر مفرده آغاز خواهد شد.

وزیر ارشاد گفت: من از بانک مرکزی، سازمان هواپیمایی و وزارت راه تشکر ویزه می‌کنم که با همکاران من در سازمان حج الزیارت همکاری نزدیکی داشتند. پس از 9 سال زیارت خانه خدا در عمر مفرده فراهم شده است. ما تلاش خواهیم کرد در همین ابتدای کار تا انتهای کار با اولویت کسانی که ثبت‌نام کردند با سرعت این کار را جلو ببریم.

وی ادامه داد: اجرای بینظیر استاد انتظامی در تالار وحدت داشتیم که برخی از شما نیز حضور داشتید. پذیرفتند که چند روزی نیز در دی ماه این را مجددا داشته باشیم و اتفاق خوبی است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما در دولت انقلابی شعار نهضت بازگشت به مساجد را عنوان کردیم. دیروز 1300 کانون فرهنگی و هنری بانوان را راه اندازی کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار