رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد:

همه دانش‌آموزان حضور یافته در مراسم ۱۳ آبان، پیرو خط رهبری هستند

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد گفت قطعا همه دانش‌آموزان حضور یافته در مراسم۱۳ آبان ۱۴۰۲، پیرو خط رهبری هستند.

لینک کوتاه کپی شد
همه دانش‌آموزان حضور یافته در مراسم ۱۳ آبان، پیرو خط رهبری هستند

علی فتح آبادی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و در گفتگو با پانا گفت: قطعا همه دانش آموزان حضور یافته در مراسم روز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ پیرو خط رهبری هستند. یکی از مهم ترین دلایل حضور خروشان دانش آموزان ایرانی در این راهپیمایی همدردی با کودکان مظلوم فلسطین است. همین طور سخرانی پربار سید حسن نصرالله مزید بر علت شده بود تا دانش آموزان حضور پررنگ تری در این مراسم داشته باشند.

فتح آبادی ادامه داد: دانش آموزان به خاطر قدردانی از مبارزین غزه به خیابان ها آمدند. پیغام هر دانش آموز ایرانی در این روز قطعا مربوط به نسل کشی فلسطینیان در غزه است که سریعا باید متوقف شود. امروز دانش آموزان آمده اند تا به کشور های غربی بفهمانند که جامعه بیدار مسلمین آمادگی لازم را برای مبارزه مقابل ستمگران و مستکبران دارد و هر لحظه ممکن است حکومت هایی مانند فرانسه و انگلیس و آمریکا فرو بپاشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو افزود: رزمندگان ما ایثار و مقاومت را پیشه می کنند. حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم مصداق آمادگی کامل ما برای دفاع از مظلوم در برابر ظالم و استکبار جهانی است و انشالله طبق گفته مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار