مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان:

راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهنده ی وفاداری به آرمان های امام خمینی (ره) می باشد

تهران (پانا) _ مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران روز ۱۳ آبان را نقطه ی عطف و استکبار ستیزی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۰۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دهنده ی وفاداری به آرمان های امام خمینی (ره) می باشد

عباس کیوانلو مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در گفت و گو با پانا از حضور پرشور دانش آموزان در ۱۳ آبان ابراز خرسندی کرد و روز دانش آموز را به تمام اقشار جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان و جامعه دانش آموزی تبریک گفت.

مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در رابطه با ۱۳ آبان گفت: روز ۱۳ آبان یوم الله است روزی که در کشور ما به عنوان نقطه عطف شناخته شده و روز استکبار ستیزی است. تمام اقشار دانش آموزان و دانشجویان و همه ی ملت ایران در راهپیمایی امروز با شور و شوق شرکت کرده و ما در سازمان دانش آموزی شاهد حضور فعال دانش آموزان در اجرای سرود، دکلمه خوانی، شعر و برنامه های متعدد دیگری بودیم که نشان از وفادار بودن دانش‌آموزان دهه هشتاد و نود نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل بوده است.

کیوانلو در خصوص حادثه ی تروریستی غزه در ادامه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله) ما به قله نزدیک شدیم و نباید خسته شویم بلکه باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا ان شاالله به زودی زود سایه رژیم صهیونسیتی را از صفحه روزگار با همت جوانان و ملت غیور و بزرگ ایران محو کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در خصوص فعالیت های این سازمان در محورهای خبرگزاری پانا و اجرای دیگر برنامه ها عنوان کرد : سازمان دانش آموزی در حوزه حیطه کاری خود موظف به آگاه سازی دانش آموزان و اجرای برنامه های بسیار خوب و در کنار آن خبرگزاری پانا که رسالت آن رساندن خبر های مفید به دانش آموزان است.

و در آخر مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران به سخنان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اشاره کرد و گفت : به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله) باید امید و امید آفرینی را در جامعه رونق دهیم و افتخارات بسیار خوبی که در کشورمان اتفاق افتاده را به همه نشان دهیم .

کیوانلو حضور افتخار آفرین دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان را ارزشمند دانست و این عزم جدی را پیام مهمی برای رژیم صهیونیستی دانست .

دانش آموز خبرنگار : سحر محمدی پارسا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار