مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷مشهد:

معاونین پرورشی محوریت مدرسه را در اختیار دارند

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ در حاشیه کارگاه معاونین و مربیان پرورشی ناحیه ۷ مشهد گفت نقش دادن به دانش‌آموزان به عهده معاونین و مربیان پرورشی است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاونین پرورشی محوریت مدرسه را در اختیار دارند

مرتضی نظرنژاد ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی به همه دانش آموزان بسیجی گفت: معاونین پرورشی محوریت مدرسه را در اختیار دارند و تمام برنامه های مرتبط با مسائل فرهنگی هنری، تربیت بدنی ،قرآن و عترت، اردوهای دانش آموزی ونقش دادن به دانش آموزان به عهده معاونین و مربیان پرورشی است.

وی افزود: این حوزه خیلی وسیع است معاونین و مربیان پرورشی با نقش دادن به دانش آموزان آنها را به میدان بیاورند و بتوانند که در این میان از توانمندی دانش آموزان مستعد استفاده و استعداد ها را شکوفا کنندتا هم آینده خوبی دانش آموزان داشته باشند و هم مدرسه را به نحو احسن اداره کنند.

وی ادامه داد: من در مقطع ابتدایی در ناحیه ۵ و مدرسه شاهد ۱ تحصیل کردم. آقای کرمی مدیریت را بر عهده داشت و جزء مدیرانی بود که هم کار مدیریت و هم کار تربیتی و پرورشی انجام می‌داد و در ذهن من ماندگار شده بود.

وی افزود: متاسفانه آقای کرمی فوت کرد و دیشب در مراسم ترحیم شرکت کردم، یکی از کارهای بزرگی که انجام می داد نماز خوان کردن بچه ها در دوره ابتدایی بود، خودش در کنار بچه ها می ایستاد و نماز رابلند می‌خواند تا بچه ها یاد بگیرند،آقای کرمی برای من هم در کارهای علمی و هم تربیتی الگو بود.

نظر نژاد بیان کرد: شیرین ترین دوره معاونت من معاونت پرورشی بود و مخصوصا در مقطع ابتدایی، در مقطع ابتدایی بچه ها خیلی پاک هستند و این روحیه را به معلم ها و معاونین منتقل می کنند.

وی ادامه داد: صداقت و روحیه لطیفی که دانش آموزان دارند و آن لوح نا نوشته ای که هستند،با تاثیر مثبت معلمان پرورشی، پرورش می یابد و دیدن این تاثیرات در آینده نه چندان دور، بهترین خاطره هر معاون و مربی پرورشی است‌.

دانش آموز خبرنگار:مه گل حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار