مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

در بسیاری از تصمیم‌سازی ها نظرات دانش‌آموزان اجرایی و عملیاتی می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در بسیاری از تصمیم‌سازی ها،نظرات دانش‌آموزان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
در بسیاری از تصمیم‌سازی ها نظرات دانش‌آموزان اجرایی و عملیاتی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی با وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: «دانش آموزان الگوهای بزرگی دارند به نام شهیدان گرانقدر ، ۳۶ هزار شهید دانش آموز هم سن و سال این عزیزان الگوهای مناسبی برای سایر دانش آموزان هستند. از طرفی می‌توان گفت در بسیاری از تصمیم سازی ها، نظرات دانش آموزان اجرایی و عملیاتی می شود.

محمدرضا ابراهیمی افزود: در بسیاری از تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها از نظرات دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی استفاده می شود، یک مورد آن در تابستان دوستان ما جشنواره ویژه ای تحت عنوان شهر هوشمند را گذاشتند، در حدود هزار میلیارد از نظرات دانش آموزان به شهرداری اصفهان منعکس شد، یعنی طرح هایی که دانش آموزان ما ارائه دادند به اندازه هزار میلیار ارزش داشته است.

وی ادامه داد: طرح های بسیار خوبی که اساتید بزرگ دانشگاه های اصفهان می گفتند بعضی از این طرح ها در مقطع فوق لیسانس دانشگاه ما بوده است و دانش آموز پایه نهم آن را ارائه داده است.

وی تصریح کرد: به لطف خدا تعداد زیادی از دانش آموزان عزیزی که سال گذشته در تشکل های دانش آموزی در خدمتشان بودیم، به لطف خدا خیل عظیم معلمین پیوستند و امیدواریم که دیگر دانش آموزان نیز بتوانند در راستای افسری تمدن نوین اسلامی یعنی معلمی قدم بردارند، چرا که والاتر از مقام معلم، مقامی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار