مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی:

در راستای طرح نظارت بر نانوایی ها؛ توزیع خارج از شبکه ۵ هزار نان بربری در بجنورد کشف شد

تهران ( پانا )- مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف توزیع خارج از شبکه ۵ هزار نان بربری در خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
در راستای طرح نظارت بر نانوایی ها؛ توزیع خارج از شبکه ۵ هزار نان بربری در بجنورد کشف شد

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با کشف تخلف احتکار و عرضه خارج از شبکه نان اظهار کرد: روز گذشته در خراسان شمالی، شهرستان بجنورد در گشت بازرسین جهاد کشاورزی و پلیس امنیت یک واحد مسکونی کشف شد که در این واحد مسکونی بالغ بر ۵ هزار نان بربری احتکار شده بود و در حال خشک کردن این نان ها برای فروش به دامداری ها بودند.

وی افزود: همچنین ۶۷ کیسه آرد بربری نوع ۲ و ۵۸ کیسه آرد بربری نوع ۱ قاچاق در این واحد مسکونی کشف و به عنوان عرضه خارج از شبکه کالا ضبط شد و پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارسال شد.

امراللهی در خصوص اقدامات بازرسین در برخورد با این متخلف گفت: با ورود دستگاه های ذی ربط، دستور بازداشت فرد متخلف صادر و به سیستم شرکت نانی نو معرفی شد تا ضمن بازپس گیری یارانه دولتی دریافت شده توسط این نانوایی، برای ابطال پروانه کسب و قطع سهمیه آرد اقدام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در پایان تاکید کرد: از مردم می خواهیم در راستای بهبود توزیع کالاهای اساسی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند و گزارش تخلف را به اطلاع مسئولان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار