رونمایی از سامانه اشتراک‌گذاری تجربه خرید نان‌

تهران (پانا)- در مراسمی که امروز با حضور مسئولان و مقامات دست‌اندرکار طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان برگزار شد از سامانه اشتراک‌گذاری تجربه خرید نان‌رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از سامانه اشتراک‌گذاری تجربه خرید نان‌

آیت‌الله ابراهیمی، مدیر عامل بانک سپه به عنوان بانک توسعه‌دهنده طرح هوشمند سازی یارانه نان و آرد در «آیین ارائه دستاوردهای طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان و رونمایی از بزرگترین سامانه اشتراک‌گذاری تجربه خرید» اظهار کرد:در سال ۱۴۰۰ موضوع آزادسازی قیمت ارز و طرح بهبود هدفمندی یارانه آرد و نان مطرح شد که با افزایش قیمت جهانی غلات و جنگ اوکراین کار هدفمند سازی یارانه آرد و نان پیچیده‌تر شد.
وی افزود: حفظ قدرت خرید نان برای خانوارها و ثبات قیمت آن نیز مطرح بود و همه این مولف‌ها دست به دست هم داد تا تصمیم‌های جدیدی برای این موضوع اتخاذ شود.
ابراهیمی تصریح کرد: از گذشته ۷۲۵ نوع نان در کشور وجود داشته و دانش‌بنیان‌هایی که برای اجرای طرح بهبود یارانه آرد و نان دعوت می‌شدند تنها تا ۱۶ نان را شناسایی کرده بودند.
وی ادامه داد: ۸۰ هزار دستگاه کارت خوان هوشمند با سیستم اندروید با قابلیت مشاهده آنلاین از داخل و خارج برای اجرای این طرح تامین شد.
مدیر عامل بانک سپه اظهار کرد : واحد پشتیبانی نیر تاکنون به بیش از ۹ هزار تماس پاسخ داده‌اند و روزانه به ۲ هزار تلفن پاسخ داده می‌شود. وی گفت : سامانه‌ای برای رصد خرید و غیره طراحی شده که امروز از آن رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار