مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین:

نباید دستگاه تعلیم و تربیت را در انجام وظایف محوله تنها گذاشت

قزوین (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین بیان کرد هدف از برگزاری قرارگاه جهاد تبیین آموزش و پرورش جلب توجه و همکاری مسئولان استان در مسائل بصیرتی و امور تربیتی دانش‌آموزان است. 

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نباید دستگاه تعلیم و تربیت را در انجام وظایف محوله تنها گذاشت

سرهنگ هادی بغدادی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در جلسه قرارگاه جهاد تبیین بیان کرد: در سال گذشته جلسه جهاد تبیین آموزش و پرورش استان با حضور مسئولین استان قزوین برگزار شد که حاصل آن برگزاری ۲۷۰۰ جلسه جهاد تبیین در سطح مدارس استان بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان بیان کرد: هدف از برگزاری قرارگاه جهاد تبیین آموزش و پرورش جلب توجه و همکاری مسئولین استان در مسائل بصیرتی و امور تربیتی دانش آموزان است.

این مقام مسئول ابراز کرد: همه دستگاه ها باید نقش خود را از تربیت و بصیرت افزایی مشخص و ایفای نقش کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان بیان کرد: افراد دلسوز باید علاوه بر تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش، نسبت به اقدامات عملیاتی در این حوزه همت گمارند

وی افزود: نباید دستگاه تعلیم و تربیت را در انجام وظایف محوله تنها گذاشت.

بغدادی اظهار کرد: حوزه های علمیه، سپاه پاسداران انقلابی اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، دانشگاه ها و همه بخش ها سهم خود را از تربیت در نظر بگیرند و ایفای نقش کنند.

بغدادی گفت: برگزاری دوره های مختلف برای فرهنگیان از سوی نهادهای فرهنگی می تواند آثار و برکات بسیاری در جریان تعلیم و تربیت بگذارد. در همین راستا، دستگاه های فرهنگی دوره های تربیت مربی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان را برگزار کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: حضور علمای حوزه علمیه و هادیان بصیرتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدارس برای روشنگری و کمک به جریان تعلیم و تربیت ستودنی است.

وی افزود: معلمان دغدغه مندترین افراد در مدارس ایفای نقش می کنند و سایر نهادهای فرهنگی هم باید به کمک معلمان در زمینه بصیرت افزایی بشتابند.

بغدادی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه ویژه ای را برای جهاد تبیین با حضور مسئولین و مربیان برگزار خواهیم کرد تا مربیان نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه جهاد تبیین بیان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار